Vosoba Pavel: Dokonalá manažérská selhání
Vosoba Pavel: Dokonalá manažérská selhání

Vosoba Pavel: Dokonalá manažérská selhání

od 208 Kč
Po celý svůj život prožíváme příběhy, o jejichž obsahu a smyslu nemáme čas nebo chuť ani přemýšlet, natož o nich s někým hovořit. Možná i to je důvod, proč mnoho našich pracně získaných zkušeností zůstává nepředáno a odchází nakonec spolu s námi. Tato kniha je ale důkazem, že to jde i jinak a je to zase jen a jen o nás samotných... Josef Rosenkranz generální ředitel ČSOB Leasing Slovensko Tak toto stojí za prečítanie! Po surealisticky ladenom…
Grada.cz
Za dopravu 95 Kč Skladem
212 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vosoba Pavel: Dokonalá manažérská selhání
Minimální cena: 208 Kč
Maximální cena: 248 Kč
Ušetříte až: 40 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Po celý svůj život prožíváme příběhy, o jejichž obsahu a smyslu nemáme čas nebo chuť ani přemýšlet, natož o nich s někým hovořit. Možná i to je důvod, proč mnoho našich pracně získaných zkušeností zůstává nepředáno a odchází nakonec spolu s námi. Tato kniha je ale důkazem, že to jde i jinak a je to zase jen a jen o nás samotných... Josef Rosenkranz generální ředitel ČSOB Leasing Slovensko Tak toto stojí za prečítanie! Po surealisticky ladenom úvode vás čaká zmes šťavnatých, farebných a bolestivo pravdivých príbehov zo života firiem i podnikateľov. Budúci manažéri, OPATRNE, mohli by ste prísť o ilúzie. Byť manažérom nie je len veľké auto a podriadení, ktorí urobia vašu prácu. Táto kniha to nekompromisne potvrdzuje. A Vy, milí zamestanci, ZABAVTE SA na tom, ako jednoduché chyby vieme urobiť pod ťarchou manažérkej zodpovednosti. Nie nie, neočakávam, že poľutujete svojich šéfov, len sa chvíľu vžite do ich občas tesnej kože. Niekedy si hovorím, prečo je tak ťažké uplatniť jednoduché pravidlá zhrnuté do jednej holej vety na konci Pavlových príbehov. Presvedčte sa sami a občas to berte s nadhľadom :). Soňa Budjačová Country Human Resources Leader IBM East Europe/Asia Milí čtenáři, mám pro Vás varování. Nová Pavlova kniha je jen pro silné nátury - a i ty ji mohou číst jen na vlastní nebezpečí. Hrozí totiž nevratná ztráta sebevědomí. Být vystaven tak koncentrovanému důvtipu není žádná legrace. A co hůř - ne že by se Pavel do role Mistra kráčejícího od úspěchu k úspěchu, do role znalce života, žen, dětí a doutníků stylizoval. Ona je to všechno pravda!!! (Tedy, snad až na pár opravdu zcela zanedbatelných maličkostí...) Jakkoliv jsem Pavlovými Dokonalými manažerskými selháními oslněn, na knize si nejvíc vážím toho, co není v ní, ale za ní: pracovitosti, houževnatosti, odvahy a opravdovosti, s nimiž Pavel žije. Žije příběhy, jejichž poselství nám pak lehce, provokativně a suverénně vypráví. Pavle, Tvoje kniha je jako Tvoje doutníky. Výborná. Ale dá pořádně zahulit. Luděk Pfeifer Partner M.C.TRITON Z obsahu: O autorovi 7 Úvod 9 1. Komunikace je trojský kůň výkonnosti 11 2. Lidé se starají především o vlastní zájmy 14 3. Věnujme lidem svou pozornost 16 4. Lidé se podřizují, protože věří nebo se bojí 18 5. Stručnost je sestra dobré komunikace 21 6. Průměrný manažer nepochybuje 24 7. Vize prosazují osobnosti 28 8. Manažerská "hvězdná pěchota" 30 9. Když prodáváš změnu - nespěchej 33 10. Genius loci pizzerie v Horském Parku 35 11. Doktor Jekyll a Mr. Hyde 38 12. Manažerská kukačka 40 13. Manažer - vůdce tlupy 43 14. Manažerská posedlost byznysem 46 15. Podnikatel, nebo manažer? 49 16. Africké zpěvy 51 17. Kdo mluví, kdo mlčí 53 18. Tlupa nás přitahuje 55 19. Uf, ty tradice! 57 20. Tetka Evropa má uzlíky na střevech 60 21. Už dávno jsme zavedli, umíme, děláme... 62 22. "Rychleji, rychleji," prosí uvaděčka v krematoriu 65 23. Špinavá inspirace 68 24. Černý Petr 70 25. Moudrost koně 73 26. Ďábel se skrývá v detailech 76 27. Lenost je těhotná manipulací 79 28. Nesnesi

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.