Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Volker Trommsdorff: Marketing inovací

Knihy naučná literatura

Volker Trommsdorff: Marketing inovací

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketing inovací - Steinhoff Fee. Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí. Autoři se zaměřili přednostně na problematiku přípravy a realizace ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82567

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Volker Trommsdorff: Marketing inovací

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 604 Kč

Publikace: Marketing inovací - Steinhoff Fee. Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí. Autoři se zaměřili přednostně na problematiku přípravy a realizace produktových inovací. Vycházejí z toho, že inovace lze z hlediska jejich intenzity členit do tří skupin : radikální, inkrementální a středního stupně. Zatímco radikální inovace se vyskytují jen velmi » ... a dál?

Produkt Volker Trommsdorff: Marketing inovací

Volker Trommsdorff: Marketing inovací - parametry

Název produktu: Volker Trommsdorff: Marketing inovací
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 604 Kč
Maximální cena: 637 Kč
Ušetríte až: 33 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketing inovací - Steinhoff Fee. Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing

inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik

vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním

prostředí. Autoři se zaměřili přednostně na problematiku přípravy a

realizace produktových inovací. Vycházejí z toho, že inovace lze z

hlediska jejich intenzity členit do tří skupin : radikální,

inkrementální a středního stupně. Zatímco radikální inovace se

vyskytují jen velmi ojediněle a inkrementální inovace lze zvládat a

využitím běžných manažerských a marketingových praktik, u inovací

středního stupně je žádoucí využívat při jejich implementaci

specifické marketingové postupy a nástroje. Zatímco v operativní

oblasti je podle autorů možné dalekosáhle využívat všeobecných

marketingových poznatků a metod, ve strategické oblasti existují

podstatné odlišnosti mezi všeobecně využívanými nástroji

strategického marketingu a strategickým marketingem inovací. Ten se

mj. obsáhle zabývá příčinami úspěšnosti a neúspěšnosti inovací,

rozpracováním inovačních strategií, rolemi aktérů inovací apod.

Práce kulminuje analýzou nástrojů a postupů, používaných v rámci

strategického výzkumu trhu inovací výrobků v jednotlivých fázích

inovačního procesu, počínaje inovačními impulzy přes hledání a

vyhodnocování námětů na inovace po oblast strategického a

operativního vývoje, včetně uvedení na trh. Publikace: Marketing inovací - Steinhoff Fee. Marketing inovací BP79 - C.H.Beck pro praxi - CH BECK - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 292 str. - ISBN: 978-8 Autor : Fee Steinhoff, Volker Trommsdorff, Druh sortimentu : Kniha, Marketing inovací, Jazyk : Čeština, Počet stran : 292


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.