Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Próza - beletrie » Srovnání cen Vojtěch Rakous, Darja Čančíková: Modche a Rézi

Próza - beletrie

Vojtěch Rakous, Darja Čančíková: Modche a Rézi

• 4

Modche a Rézi - Vojtěch Rakous. Dnes již klasické dílo české humoristické literatury. Vyprávění o manželském páru Korefových baví už několik generací čtenářů. Věčně svárlivá a pořádkumilovná manželka Rézi a nemotorný dobrácký Modche jsou postavy věčné i vděčné. S trochou nostalgie dnes můžeme číst povídky o tomto ...a dál?

• 4.82285

Více možností? Vojtěch Rakous, Darja Čančíková: Modche a Rézi koupíte i tady

Specifikace Vojtěch Rakous, Darja Čančíková: Modche a Rézi

Kategorie Próza - beletrie
Nejnižší cena 164 Kč

Dnes již klasické dílo české humoristické literatury. Vyprávění o manželském páru Korefových baví už několik generací čtenářů. Věčně svárlivá a pořádkumilovná manželka Rézi a nemotorný, dobrácký Modche jsou postavy věčné i vděčné. Autor v nich oživuje to nejlepší z tradice česky píšících židovských autorů a předznamenává její pozdější rozkvět, například v tvorbě Karla Poláčka. ... a dál?

Produkt Vojtěch Rakous, Darja Čančíková: Modche a Rézi

Vojtěch Rakous, Darja Čančíková: Modche a Rézi - parametry

Název produktu: Vojtěch Rakous, Darja Čančíková: Modche a Rézi
Minimální cena: 164 Kč
Maximální cena: 237 Kč
Ušetríte až: 73 Kč
  • 4

Modche a Rézi - Vojtěch Rakous. Dnes již klasické dílo české humoristické literatury. Vyprávění o manželském páru Korefových baví už několik generací čtenářů. Věčně svárlivá a pořádkumilovná manželka Rézi a nemotorný dobrácký Modche jsou postavy věčné i vděčné. S trochou nostalgie dnes můžeme číst povídky o tomto židovském manželském páru, ale zároveň si i připomenout, jak nedílnou součást českého venkova tvořili právě Židé. Po staletí trvající soužití se v Rakousových povídkách promítá v humorných situacích, důvěrných sousedských rozmluvách, v proplétání náboženských tradic, ale také ve venkovských klepech, pověrách a obavách – tedy do všech měřítek našich životů. Modche a Rézi - Vojtěch Rakous od nakladatelství G plus G v kategorii Beletrie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Dnes již klasické dílo české humoristické literatury. Vyprávění o manželském páru Korefových baví už několik generací čtenářů. Věčně svárlivá a pořádkumilovná manželka Rézi a nemotorný, dobrácký Modche jsou postavy věčné i vděčné. Autor v nich oživuje to nejlepší z tradice česky píšících židovských autorů a předznamenává její pozdější rozkvět, například v tvorbě Karla Poláčka.Autor: Vojtěch Rakous; Darja ČančíkováRok vydání­: 2009Vazba: Pevná s přebalem matnáISBN: 978-80-87060-17-9Počet stran: 176Rozměry: 215,0 x 160,0 x 20,0