Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Vladimír Kuchař: Medonosný marketing

Učebnice/Odborná literatura

Vladimír Kuchař: Medonosný marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky - Vladimír Kuchař. Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Vladimír Kuchař: Medonosný marketing koupíte i tady

Specifikace Vladimír Kuchař: Medonosný marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 169 Kč

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi » ... a dál?

Produkt Vladimír Kuchař: Medonosný marketing

Vladimír Kuchař: Medonosný marketing - parametry

Název produktu: Vladimír Kuchař: Medonosný marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 169 Kč
Maximální cena: 237 Kč
Ušetríte až: 68 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky - Vladimír Kuchař. Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává

platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a

spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední

firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem

ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech

oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční

přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak

najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou

komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a

problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům.

Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele,

kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít

podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky.

Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední

podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a

začínající podnikatele. Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i

manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok

nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset

něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná

začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená

dělat marketing s pár tisíci korunami. Vladimír Kuchař získal první

teoretické informace o marketingu na vysoké škole (od roku 1990),

profesionálně se marketingem zabývá od roku 1996, kdy začal působit

jako samostatný poradce pro oblast marketingu a public relations.

Osm let působil také jako novinář (MF DNES, Deník, Prague Business

Journal), v současné době přispívá zejména na odborné internetové

servery. Jako marketingový poradce se podílel na vytváření

strategií a jejich realizaci pro desítky malých i velkých

společností. Tři roky pracoval jako manažer marketingu v

Jihomoravském inovačním centru, kde měl možnost pracovat se

začínajícími malými firmami, které se potřebovaly prosadit na trhu

a měly jen omezené prostředky na propagaci. To jej přivedlo k

hledání co nejefektivnějších cest k získávání zákazníků a zamyšlení

nad novými metodami v marketingu, které by nahradily obvykle

používané tradiční postupy. V současné době řídí vlastní společnost

Marketingová kancelář.cz. Publikace: Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky - Vladimír Kuchař.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.