Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková: Jaký jsem učitel

Knihy

Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková: Jaký jsem učitel

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace seznamuje učitele s možnostmi jeho sebereflexe na základě použití autodiagnostické metody, která mu pomůže odpovědět na tři základní otázky: Jak žáci vnímají můj předmět? Který typ žáků je v mém předmětu úspěšný? Jak dobře své žáky znám? Autodiagnostická metoda dává učitelům možnost poznat specifikum ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková: Jaký jsem učitel koupíte i tady

Specifikace Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková: Jaký jsem učitel

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 238 Kč

Publikace seznamuje učitele s možnostmi jeho sebereflexe na základě použití autodiagnostické metody, která mu pomůže odpovědět na tři základní otázky: Jak žáci vnímají můj předmět? Který typ žáků je v mém předmětu úspěšný? Jak dobře své žáky znám? Autodiagnostická metoda dává učitelům možnost poznat specifiku vlastního pedagogického působení, vlastní učitelskou individualitu a její zdroje a odhalovat neadekvátní přístupy k žákům i cesty k nápravě. Kniha se opírá o široce založené a hluboké vědecké poznání, » ... a dál?

Produkt Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková: Jaký jsem učitel

Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková: Jaký jsem učitel - parametry

Název produktu: Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková: Jaký jsem učitel
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 238 Kč
Maximální cena: 309 Kč
Ušetríte až: 71 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace seznamuje učitele s možnostmi jeho sebereflexe na základě použití autodiagnostické metody, která mu pomůže odpovědět na tři základní otázky: Jak žáci vnímají můj předmět? Který typ žáků je v mém předmětu úspěšný? Jak dobře své žáky znám? Autodiagnostická metoda dává učitelům možnost poznat specifikum vlastního pedagogického působení, vlastní učitelskou individualitu a její zdroje a odhalovat neadekvátní přístupy k žákům i cesty k nápravě. Kniha se opírá o široce založené a hluboké vědecké poznání, není však pojata jako dílo akademické. V prvé řadě ji autoři adresují všem, kteří mají onu ušlechtilou ctižádost být dobrými, reflektujícími učiteli a pracují s vědomím, že to, co dělají, lze dělat lépe. S užitkem ji může číst každý – student, který se na učitelství teprve připravuje, i zralý, zkušený učitel, jenž nechce propadnout rutině – ví, že učitelství je tvořivé a lze ho neustále zdokonalovat. Vždyť tím, jak roste učitel, rostou i jeho žáci. Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc., do r. 1993 působila v Pedagogickém ústavu J. A. Komenského ČSAV. Nyní přednáší na Pedagogické fakultě UK v Praze pedagogickou a školní psychologii. Doc. PhDr. Vladimír Hrabal, CSc., do r. 1988 působil v Pedagogickém ústavu J. A. Komenského ČSAV. Od r. 1989 pracuje na Lékařské fakultě v jihoněmeckém Ulmu, současně působí jako praktikující psychoterapeut. Je autorem řady knih a odborných studií. Vladimír Hrabal; Isabella PavelkováPORTÁL 2010Kniha, čeština, 240 stran Autor knihy Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková, Vydavatelstvo PORTÁL


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.