Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Vitalij Tichoplavov, Taťjana Tichoplavová: Fyzika víry

Knihy

Vitalij Tichoplavov, Taťjana Tichoplavová: Fyzika víry

Publikace: Fyzika víry - Vitalij Tichoplavov;Taťjana Tichoplavová. Autory knihy jsou vědci, kteří jednoduchým a srozumitelným způsobem dokazují fakt, že svět má božskou podstatu. Vycházejí přitom z analýzy nejvýznamnějších objevů v oblasti fyziky. Racionálně objasňují i takové jevy, jako jsou andělé, duše nebo ...a dál?

Více možností? Vitalij Tichoplavov, Taťjana Tichoplavová: Fyzika víry koupíte i tady

Specifikace Vitalij Tichoplavov, Taťjana Tichoplavová: Fyzika víry

Kategorie Knihy

Autory knihy jsou vědci, kteří jednoduchým a srozumitelným způsobem dokazují fakt, že svět má božskou podstatu. Vycházejí přitom z analýzy nejvýznamnějších objevů v oblasti fyziky. Racionálně objasňují i takové jevy, jako jsou andělé, duše nebo nesmrtelnost. Publikace obsahuje množství důkazů existence vyšší inteligence, které jsou zprostředkovány s pomocí seriózního vědeckého přístupu. ... a dál?

Produkt Vitalij Tichoplavov, Taťjana Tichoplavová: Fyzika víry

Vitalij Tichoplavov, Taťjana Tichoplavová: Fyzika víry - parametry

Název produktu: Vitalij Tichoplavov, Taťjana Tichoplavová: Fyzika víry

dokazují fakt, že svět má božskou podstatu. Vycházejí přitom z

analýzy nejvýznamnějších objevů v oblasti fyziky. Racionálně

objasňují i takové jevy, jako jsou andělé, duše nebo nesmrtelnost.

Publikace obsahuje množství důkazů existence vyšší inteligence,