Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Viktor Janouch: Internetový marketing

Učebnice/Odborná literatura

Viktor Janouch: Internetový marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Internetový marketing - Viktor Janouch. Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Viktor Janouch: Internetový marketing koupíte i tady

Specifikace Viktor Janouch: Internetový marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 300 Kč

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. ... a dál?

Produkt Viktor Janouch: Internetový marketing

Viktor Janouch: Internetový marketing - parametry

Název produktu: Viktor Janouch: Internetový marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 300 Kč
Maximální cena: 379 Kč
Ušetríte až: 79 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Internetový marketing - Viktor Janouch. Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých

marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých

webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu

novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru

vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na

Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové

praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a

vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na

Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public

Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky -

Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro

všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce,

správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové

manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je

konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu

na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing,

jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných

článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také

získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž

řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. Publikace: Internetový marketing - Viktor Janouch. kniha, Internetový marketing, Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk, Viktor Janouch, COMPUTER PRESS


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.