Vicente Echegaray, Jacgues Marseille: Tygři sedmi moří 4. - Iberští korzáři 13.-17. století
Vicente Echegaray, Jacgues Marseille: Tygři sedmi moří 4. - Iberští korzáři 13.-17. století

Vicente Echegaray, Jacgues Marseille: Tygři sedmi moří 4. - Iberští korzáři 13.-17. století

od 188 Kč
V obecném povědomí přetrvává dojem, že jediní skuteční korzáři pocházeli z Francie nebo Anglie. Čtvrtý díl série Tygři sedmi moří však dává nahlédnout do námořní historie v časech, kdy na mořích a oceánech vládly kastilské a portugalské vlajky a kdy námořníci a korzáři z Iberského poloostrova sváděli urputné boje se svými berberskými, francouzskými a anglickými protějšky v bitvách u Lepanta, v Lamanšském průlivu, u Azor a nebo v Karibiku.Autor:…
Alza.cz
Skladem
188 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vicente Echegaray, Jacgues Marseille: Tygři sedmi moří 4. - Iberští korzáři 13.-17. století
Minimální cena: 188 Kč
Maximální cena: 241 Kč
Ušetříte až: 53 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

V obecném povědomí přetrvává dojem, že jediní skuteční korzáři pocházeli z Francie nebo Anglie. Čtvrtý díl série Tygři sedmi moří však dává nahlédnout do námořní historie v časech, kdy na mořích a oceánech vládly kastilské a portugalské vlajky a kdy námořníci a korzáři z Iberského poloostrova sváděli urputné boje se svými berberskými, francouzskými a anglickými protějšky v bitvách u Lepanta, v Lamanšském průlivu, u Azor a nebo v Karibiku.Autor: Marseille Jacgues, Echegaray Vicente,Rok vydání: 2013Vazba: PaperbackISBN: 978-80-87657-03-4Počet stran: 232Rozměry: 135 x 196 Autor: Jacques Marseille; Vicente EchegarayNakladatelství: Český cestovatelVazba: Brožovaná bez přebalu leskláPočet stránek: 240Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x15 mmISBN: 978-80-87657-03-4

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.