Daan van Kampenhout: Obrazy duše
Daan van Kampenhout: Obrazy duše

Daan van Kampenhout: Obrazy duše

Podnázev: duše v šamanských rituálech a [rodinných] konstelacích Z anglického originálu přeložila Andrea Hasselbarthová.Autor této knihy Daan van Kampenhout si dlouho a vydatně dopisoval s Bertem Hellingerem na téma vztahu mezi šamanismem a rodinnými konstelacemi. Myšlenky probírané v jejich korespondenci se staly základem pro knihu Obrazy duše, v níž autor důkladně zkoumá dynamiku Hellingerovy systemické práce z hlediska tradičního šamanismu.…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Daan van Kampenhout: Obrazy duše
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Podnázev: duše v šamanských rituálech a [rodinných] konstelacích Z anglického originálu přeložila Andrea Hasselbarthová.Autor této knihy Daan van Kampenhout si dlouho a vydatně dopisoval s Bertem Hellingerem na téma vztahu mezi šamanismem a rodinnými konstelacemi. Myšlenky probírané v jejich korespondenci se staly základem pro knihu Obrazy duše, v níž autor důkladně zkoumá dynamiku Hellingerovy systemické práce z hlediska tradičního šamanismu. Opírá se o duchovní principy, které jsou základem jak šamanské praxe, tak rodinných konstelací, a přináší množství praktických poznatků a podnětů jak pro účastníky, tak pro lektory systemických konstelací. Teoretické výzkumy ilustruje příklady sezení s klienty a skupinami, osobními zkušenostmi a zážitky z obřadů, jichž se zúčastnil v indiánských rezervacích v USA, a příhodami z vlastních studií tradiční medicíny a šamanismu.Daan van Kampenhout, narozen 1963, studoval u tradičních šamanských učitelů z různých kultur. Od roku 1986 vyučuje a přednáší o šamanismu mezinárodně. Od roku 1993 praktikuje šamanské rituály. Je autorem tří knih a mnoha článků o tradičních a současných šamanských postupech.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.