Univerzita Palackého v Olomouci Hugo Haas - mezi středoevropskou a americkou kulturou -
Univerzita Palackého v Olomouci Hugo Haas - mezi středoevropskou a americkou kulturou -

Univerzita Palackého v Olomouci Hugo Haas - mezi středoevropskou a americkou kulturou -

od 213 Kč
Kniha Hugo Haas - mezi středoevropskou a americkou kulturou se prostřednictvím deseti dílčích studií zaměřuje na bohatou kariéru význačného československého umělce, který podstatnou část života strávil v americkém exilu. Namísto zdánlivě komplexního, ve skutečnosti však nutně reduktivního pojednání o Haasově filmové tvorbě přicházejí autoři a autorky se sérií konkrétních otázek a problémů, které se na přiděleném prostoru pokoušejí co…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 5 dní
213 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Univerzita Palackého v Olomouci Hugo Haas - mezi středoevropskou a americkou kulturou -
Minimální cena: 213 Kč
Maximální cena: 213 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha Hugo Haas - mezi středoevropskou a americkou kulturou se prostřednictvím deseti dílčích studií zaměřuje na bohatou kariéru význačného československého umělce, který podstatnou část života strávil v americkém exilu. Namísto zdánlivě komplexního, ve skutečnosti však nutně reduktivního pojednání o Haasově filmové tvorbě přicházejí autoři a autorky se sérií konkrétních otázek a problémů, které se na přiděleném prostoru pokoušejí co nejuspokojivěji zvládnout. Výsledkem jejich úsilí je antologie textů, která různé fáze Haasovy kariéry nahlíží z různých perspektiv. Publikaci uzavírá výběrová bibliografie a dosud nejkompletněji zpracovaná filmografie. Kniha vznikla v rámci projektu studentské grantové soutěže na Katedře divadelních, filmových a mediálních studií Univerzity Palackého. Autor knihy Jan Křipač, Milan Hain, Vydavatelstvo Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL), 2010. Celosvětově známý oftalmolog a výzkumník E.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.