Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Tomáš Procházka, Josef Řezníček: Obsahový marketing

Knihy naučná literatura

Tomáš Procházka, Josef Řezníček: Obsahový marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Obsahový marketing - Josef Řezníček; Tomáš Procházka. Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.2
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Tomáš Procházka, Josef Řezníček: Obsahový marketing

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 249 Kč

Autor : Josef Řezníček, Tomáš Procházka, Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návš­těvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, » ... a dál?

Produkt Tomáš Procházka, Josef Řezníček: Obsahový marketing

Tomáš Procházka, Josef Řezníček: Obsahový marketing - parametry

Název produktu: Tomáš Procházka, Josef Řezníček: Obsahový marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 249 Kč
Maximální cena: 268 Kč
Ušetríte až: 19 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Obsahový marketing - Josef Řezníček; Tomáš Procházka. Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto

činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě

udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám

sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou

autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou

milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené

obsahové strategie získat více návš­těvníků a zákazníků pro svůj

web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a

dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového

marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a

odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám

také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho

  • úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:
  • Proč a jak z
  • vaší firmy udělat uznávané informační médium
  • Jak vytvořit persony
  • a určit vhodný tón komunikace
  • Jak vám pomůže vypravěčství
  • vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
  • Jak sestavit vhodný tým
  • pro obsahový marketing
  • Jaké používat programy, které vám tvorbu a
  • organizaci obsahu usnadní
  • Jak jednotlivé formy obsahu efektivně
  • propagovat
  • Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat

výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek,

podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak

získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. O autorech: Josef

Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na

Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět.

Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému

marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak

efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.

Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve

volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku

2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate

webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový

marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden

komplexní obor. Publikace: Obsahový marketing - Josef Řezníček; Tomáš Procházka.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.