Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Tomáš Kasper: Dějiny pedagogiky

Učebnice/Odborná literatura

Tomáš Kasper: Dějiny pedagogiky

Hodnocení: 1x
  • 4

"Dějiny pedagogiky : Kasper Tomáš, Kasperová Dana"Publikace je nezbytným studijním materiálem pro studenty učitelství všech fakult a všech oborů na fakultách pedagogických.Tematizuje problematiku dějin výchovy a vzdělání v období novověku a v době moderní, sleduje období 17. až poloviny 20. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Tomáš Kasper: Dějiny pedagogiky koupíte i tady

Specifikace Tomáš Kasper: Dějiny pedagogiky

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 252 Kč

Publikace je nezbytným studijním materiálem pro studenty učitelství všech fakult a všech oborů na fakultách pedagogických.Tematizuje problematiku dějin výchovy a vzdělání v období novověku a v době moderní, sleduje období 17. až poloviny 20. století. Ukazuje hlavní mezníky vývoje evropského školství s akcentem na české země. Důraz je kladen na bouřlivou a dodnes aktuální reformně pedagogickou diskusi 20. století. Čtenář je seznámen s hlavními východisky tohoto světového i českého fenoménu, ale i s jednotlivými » ... a dál?

Produkt Tomáš Kasper: Dějiny pedagogiky

Tomáš Kasper: Dějiny pedagogiky - parametry

Název produktu: Tomáš Kasper: Dějiny pedagogiky
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 252 Kč
Maximální cena: 314 Kč
Ušetríte až: 62 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

"Dějiny pedagogiky : Kasper Tomáš, Kasperová Dana"Publikace je nezbytným studijním materiálem pro studenty učitelství všech fakult a všech oborů na fakultách pedagogických.Tematizuje problematiku dějin výchovy a vzdělání v období novověku a v době moderní, sleduje období 17. až poloviny 20. století. Ukazuje hlavní mezníky vývoje evropského školství s akcentem na české země. Důraz je kladen na bouřlivou a dodnes aktuální reformně pedagogickou diskusi 20. století. Čtenář je seznámen s hlavními východisky tohoto světového i českého fenoménu, ale i s jednotlivými vybranými světovými i českými reformně pedagogickými koncepcemi. Kniha obsahuje věcný i jmenný rejstřík a hlavní doporučenou literaturu.Z ObsahuObsahPředmluvaPedagogické myšlení Jana Ámose Komenského Komenský – poutník na prahu novověku Komenský jako protestant a české země Komenský bloudící v „Labyrintu světa“ Komenský a novověká věda Komenského všenápravné snahy Komenského „Vševýchova“ Komenského metoda učení Textová analýzaohn Locke a koncept „všemocné“ výchovy Komenský, Locke, Rousseau a jejich pedagogické motivy v období novověku John Locke – spolutvůrce občanské společnosti? John Locke – svědek a zastánce demokratických změn v Anglii Locke a jeho politologické myšlení Lockovo pedagogické myšlení a výchova občana Textová analýzaJean Jacques Rousseau a mýtus „přirozené, svobodné“ výchovy J J Rousseau – filozof citu Rousseau na útěku před společností i sám před sebou Rousseau a „přirozená“ výchova Textová analýza Filantropisté a zbožnost ve výchově Osvícenství v Německu Znaky filantropismu Filantropisté – pedagogové „posedlí výchovou“ Filantropisté – spolupracovníci a kritici Basedowa Johann Heinrich Pestalozzi – otec i matka chudých dětí, aneb Švýcar elkého srdce Ovícenské reformy v českých zemích České země v době osvícenství Školské reformy Všeobecný školní řád – pedagogická analýza Význam Františka Kindermanna pro tereziánskou školskou reformu Textová analýza Stabilizace veřejného školství v českých zemích a rozvoj edagogiky jako vědy Rozvoj školství v 19 století v českých zemích Hasnerův zákon Textová analýza Rozvoj pozitivizmu a dopady na učební obsahy Pedagogický systém J F Herbarta Herbartova koncepce vyučování Světové reformně pedagogické hnutí Reformní pedagogika Frankofonní reformně pedagogičtí představitelé Pragmatická pedagogika Textová analýza Individualizace v amerických reformně pedagogických konceptech Německá reformně pedagogická tradice Maria Montessori a její pedagogická koncepce K principům pedagogiky Marie Montessori Didaktický materiál a připravené prostředí Osobnost a postavení vychovatele – učitele v koncepci M Montessori Textová analýzaReformně pedagogická koncepce Celestina Freineta Východiska a principy pedagogického myšlení Célestina Freineta Moderní francouzská škola Venkovské výchovné ústavy C Reddie – duchovní otec venkovských výchovných ústavů Venkovské výchovné ústavy v Německu Hermann Lietz a jím založené venkovské výchovné ústavy Venkovské výchovné ú


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.