Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Tomáš Barčík: Strategický marketing

Učebnice/Odborná literatura

Tomáš Barčík: Strategický marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Strategický marketing. Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82296
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Tomáš Barčík: Strategický marketing koupíte i tady

Specifikace Tomáš Barčík: Strategický marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 146 Kč

Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním » ... a dál?

Produkt Tomáš Barčík: Strategický marketing

Tomáš Barčík: Strategický marketing - parametry

Název produktu: Tomáš Barčík: Strategický marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 146 Kč
Maximální cena: 288 Kč
Ušetríte až: 142 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Strategický marketing. Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech

zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti

marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není

tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště,

úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a

jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý.

Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich

programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím

strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a

svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele

doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA,

MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti

marketingové komunikace. Publikace: Strategický marketing. kniha, Strategický marketing, , ÚSTAV PRÁVA ÚSTAV PRÁVA 2013Kniha, čeština, 104 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.