Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Tomáš Barčík: Holistická marketingová koncepce

Učebnice/Odborná literatura

Tomáš Barčík: Holistická marketingová koncepce

Hodnocení: 1x
  • 4

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík. Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Tomáš Barčík: Holistická marketingová koncepce koupíte i tady

Specifikace Tomáš Barčík: Holistická marketingová koncepce

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 146 Kč

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického » ... a dál?

Produkt Tomáš Barčík: Holistická marketingová koncepce

Tomáš Barčík: Holistická marketingová koncepce - parametry

Název produktu: Tomáš Barčík: Holistická marketingová koncepce
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 146 Kč
Maximální cena: 207 Kč
Ušetríte až: 61 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík. Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér. Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík od nakladatelství v kategorii Management, Marketing | Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.