Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Tom Markert: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Knihy

Tom Markert: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Hodnocení: 1x
  • 4

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb - Tom Markert. Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Tom Markert: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb koupíte i tady

Specifikace Tom Markert: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 92 Kč

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka počínaje pravidlem znát své produkty, přes pravidlo nikdy neříkat ne, až po požádat o pomoc, pokud ji potřebujete a samozřejmě vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra » ... a dál?

Produkt Tom Markert: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Tom Markert: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb - parametry

Název produktu: Tom Markert: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 92 Kč
Maximální cena: 148 Kč
Ušetríte až: 56 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb - Tom Markert. Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc, pokud ji potřebujete“ – a samozřejmě – vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají! Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb - Tom Markert od nakladatelství v kategorii | Management, Marketing | Management za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.