Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Thames & Hudson Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins

Učebnice/Odborná literatura

Thames & Hudson Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins

Hodnocení: 1x
  • 4

Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. It will be an essential purchase for ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Thames & Hudson Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 331 Kč

Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. It will be an essential purchase for everyone in advertising, marketing and business who needs to understand why the most successful brands in the world triumph by making insiders believe in them and consumers buy into » ... a dál?

Produkt Thames & Hudson Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins

Thames & Hudson Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins - parametry

Název produktu: Thames & Hudson Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 331 Kč
Maximální cena: 343 Kč
Ušetríte až: 12 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. It will be an essential purchase for everyone in advertising, marketing and business who needs to understand why the most successful brands in the world triumph by making insiders believe in them and consumers buy into them.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.