Sylvie Lairová: Trénink paměti
Sylvie Lairová: Trénink paměti

Sylvie Lairová: Trénink paměti

Publikace: Trénink paměti - Sylvie Lairová. Principy, metody a cvičení pro využití a rozvoj paměti. V zaměstnání i v osobním životě neustále využíváme paměť. Co dělat, když pocítíme nějaký její nedostatek nebo dojde k výpadku? Kniha umožňuje každému poučit se o paměti a současně zhodnotit a zdokonalit své schopnosti. Čtenář si může otestovat svou paměť, seznámit se se svým intelektuálním profilem a osvojit si metody práce, které nejlépe…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Sylvie Lairová: Trénink paměti
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Trénink paměti - Sylvie Lairová. Principy, metody a cvičení pro využití a rozvoj paměti. V zaměstnání i v osobním životě neustále využíváme paměť. Co dělat, když pocítíme nějaký její nedostatek nebo dojde k výpadku? Kniha umožňuje každému poučit se o paměti a současně zhodnotit a zdokonalit své schopnosti. Čtenář si může otestovat svou paměť, seznámit se se svým intelektuálním profilem a osvojit si metody práce, které nejlépe odpovídají jeho založení. Přístupný, zábavný výklad s množstvím příkladů z běžného života, rozmanitá cvičení, testy, grafy i humorné ilustrace činí z této knihy praktického rádce pro zdokonalování vlastní osobnosti. Publikace: Trénink paměti - Sylvie Lairová. Sylvie Lairová. Principy, metody a cvičení pro využítí a rozvoj paměti. Od 12 do 99 let. Zostření vnímání*Rozvoj pozornosti*Uspořádávání poznatků* Umění restituovat" pamět*Uplatnění posledních výzkumů v psychologii, kognitivních teoriích a neurologie. brož., 149. 80-7178-293-9 . Trénink paměti 2v. - Principy, metody, a cvičení pro využití a rozvoj paměti - PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu Autor knihy Sylvie Lair, Miroslava Camutaliová, Vydavatelstvo Portál,

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.