Supermobel.cz
Supermobel.cz

Celkové hodnocení

36% 16x

2.1 Komfort nakupování

1.3 Zákaznický servis

2 Včasné dodání

16 uživatelských recenzí

Pobočky

  • Sklad ve VM: Vysoké Mýto, V Kasárnách 909, 56601

Uživatelské recenze Supermobel.cz

Michaela

18.10.2021
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Za mě super přístup. Objednala jsem si stolek a bohužel při přepravě se zřejmě poškodil. Tudíš jsem firmě napsala o reklamaci a se super přístupem a rychlou odpovědí. Zajistili výrobu nové horní desky, kterou následně doručí a odvezou ten rozbitý díl. A místo doručení mezi 2-4 týdny jsem stolek měla za 4 dny. Takže za mě super a děkuji. ????

Kubala Přemysl

06.02.2021
  • Žádné
  • Podvodníci jak víno.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Varuji před tímto e-shopem, jedná se o stejného podnikatele, který provozuje ( překupuje nábytek s Polska) firmu EXPEDO.cz. S těmito je již veden spor u ČOI atd. V žádném případě od tohoto podvodníka nenakupujte, ušetří vám to značné komplikace a finanční prostřekdy.

  • Žádné
  • Podvodníci jak víno.

Neznámý

10.05.2018
  • Absolutně žádná výhoda.
  • Nepravdivé informace na webových stránkách - dostali jsme jinou barvu nábytku než který jsme objednali. Neschopnost vyřešit reklamaci. Arogantní jednání pí. Hájkové v reklamačním oddělení , výmluvy a prodlužování reklamace. Nechtějí cokoliv řešit. Dlouhé dodání.
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

Objednali jsme si poličku a přišla nám v jiné barvě než jsme chtěli. Psali jsem hned na reklamační oddělení, kde nám pí. Hájková napsala, že naše reklamace byla přijatá, chtěla fotografie štítků, krabic i samotného nábytku a po výměně několika emailů nám bylo řečeno, že je vše v pořádku, přitom z fotek bylo jasné, že se jedná o úplně jiný dekor než ten, který uváděli na webových stránkách... Chtěli jsme tedy vrátit peníze, na což máme ze zákona do 14ti dnů právo, a pí. Hájková nám napsala, že tato zákonná lhůta už vypršela ... (zboží nám bylo doručeno 18.4.2018 a první email o reklamaci jsme poslali 25.4.2018 tj. 7 dnů po převzetí) na to jsme se tedy ohradili a 7.5.2018 dopoledne nám pí. Hájková napsala, že zboží můžeme vrátit do 9.5.2018. Na to jsme se opět ohradili, že tohle už nemůže myslet vážně ... (To že můžu zboží vrátit, jak a kam jste mi napsala v pondělí 7.5.2018 v 09:04. V té době jsem již byla v práci a vracím se až večer kdy již pošta nemá otevřeno. Druhý den byl státní svátek tudíž má také zavřeno. Balík jsem odeslala v nejbližší možný termín a to 9.5.2018 hned ráno jak pošta otevřela a já vystála frontu na přepážku. ) Na to už mi odepsala pouze: pokud zboží nedorazí 9.5., nejsme schopni zboží již převzít. Kdyby pí. Hájová zbytečně neprodlužovala reklamaci svými emaily o zaslání fotografií a výměně názoru, že se opravdu nejedná o barvu, kterou uvádějí na webových stránkách, žádná zákonná lhůta by nevypršela ... Podle mého názoru se jedná o záměr, aby k vrácení peněz nedošlo ... Chování pí. Hájkové je velmi je neprofesionální a arogantní! Rozhodně nedoporučuji.

  • Absolutně žádná výhoda.
  • Nepravdivé informace na webových stránkách - dostali jsme jinou barvu nábytku než který jsme objednali. Neschopnost vyřešit reklamaci. Arogantní jednání pí. Hájkové v reklamačním oddělení , výmluvy a prodlužování reklamace. Nechtějí cokoliv řešit. Dlouhé dodání.

Katarína

24.04.2018
  • -vůbec nic, jen příjdete o peníze!!!
  • -zaplatite si výnos za 500,-Kč a řidič přijede sám a žádá po seniorce pomoc s odnesením, protože je sám, chudák hledala souseda na pomoc, protožr to neunese -při reklamaci Vám řeknou, že řidič si určí sám jestli si vezme závozníka nebo to odnese sám a sedačka široká více jak metr a dlouhá přes dva metry -reklamaci služby neuznají, máte jí doma a tím to končí,co by jste chtěli víc -když reklamuji telefonicky, reklamaci chtějí zasílát na email a ještě na jinou firmu než jste zakoupili zboží -žádost o vrácení peněz nereagují nebo reagují arogantně a hádají se neustále se zákazníkem -tuto firmu nedoporučuji, radím nic neobjednávat, jen budete nespokojeni a peníze Vám nikdo nevrátí -firma NENÍ SERIOZNÍ!!!!!
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Nedoporučuji tento obchod!

  • -vůbec nic, jen příjdete o peníze!!!
  • -zaplatite si výnos za 500,-Kč a řidič přijede sám a žádá po seniorce pomoc s odnesením, protože je sám, chudák hledala souseda na pomoc, protožr to neunese -při reklamaci Vám řeknou, že řidič si určí sám jestli si vezme závozníka nebo to odnese sám a sedačka široká více jak metr a dlouhá přes dva metry -reklamaci služby neuznají, máte jí doma a tím to končí,co by jste chtěli víc -když reklamuji telefonicky, reklamaci chtějí zasílát na email a ještě na jinou firmu než jste zakoupili zboží -žádost o vrácení peněz nereagují nebo reagují arogantně a hádají se neustále se zákazníkem -tuto firmu nedoporučuji, radím nic neobjednávat, jen budete nespokojeni a peníze Vám nikdo nevrátí -firma NENÍ SERIOZNÍ!!!!!

Dana

21.03.2018
  • NIC!
  • Zakoupila jsem u dané společnosti velkou postel. Postel sice dorazila v daném termínu, ale po třech dnech používání se nám takřka rozpadla. Lišty na bočnicích nesoucí rošty se vylomily, byly jen 1,5 cm široké a přibité jen tenkými hřebíčky. Podle reklamačního oddělení jsem měla postel rozebrat a poté zaslat bočnice na posouzení jejich technikovi a čekat jak se vše vyvine. Po celou dobu reklamace bych spala se zánětem ledvin na zemi. Po přečtení všech recenzí jsem si raději nechala postel opravit u truhláře. Nechtěla jsem riskovat, že budu bez postele i bez peněz.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Raději nebudu psát jak se vyjádřil truhlář o kvalitě zakoupeného zboží. Jediné doporučení! NIC ZDE NEKUPUJTE!

  • NIC!
  • Zakoupila jsem u dané společnosti velkou postel. Postel sice dorazila v daném termínu, ale po třech dnech používání se nám takřka rozpadla. Lišty na bočnicích nesoucí rošty se vylomily, byly jen 1,5 cm široké a přibité jen tenkými hřebíčky. Podle reklamačního oddělení jsem měla postel rozebrat a poté zaslat bočnice na posouzení jejich technikovi a čekat jak se vše vyvine. Po celou dobu reklamace bych spala se zánětem ledvin na zemi. Po přečtení všech recenzí jsem si raději nechala postel opravit u truhláře. Nechtěla jsem riskovat, že budu bez postele i bez peněz.

Petr Hampl

15.03.2018
  • Zákazník přijde maximálně o peníze
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Vůbec zde nenakupujte

  • Zákazník přijde maximálně o peníze

Irena

02.03.2018
  • Nic
  • Objednala jsem si rohovou sedací soupravu, zboží mělo být skladem. Proto jsem žádala expres dopravu. bohužel mi byl poslán email, že zboží není skladem a budu si muset počkat, souhlasila jsem. Po 14 dnech se nikdo neozval, že třeba zboží je na skladě a bude co nejdříve doručeno. Poté mi přišel email s tím, že budou doručovat 5.3, což se mi nehodilo, tak mi nabídli, že doručí o týden později. Nakonec jsem žádala o expres dopravu znovu dne 26.2. Do dvou dnů, jsem měla mít zboží doma. Bylo mi řečeno, že mi sedací soupravu dovezou 1.3 mezi 18-19 hodinou. Opět jsem souhlasila. Poté mi došla sms, že měl řidič poruchu, poté mi kolem 14té hodiny volal, že píchl kolo. Samozřejmě měl rezervu, ale nejspíš nebyla v pořádku, protože na výměnu kola čekal 6 hodin. Kdybych nezavolala řidiči tak se ani nedozvím, že by přijel až kolem 23 hodiny večer. S tímto jsem už naprosto vytočená zavolala na firmu a zrušila objednávku. Paní mi řekla ať zavolám řidiči aby zbytečně nejezdil. Toto mě dorazilo. Ještě, že jsem měla mít zboží na dobírku.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Nikdy víc.

  • Nic
  • Objednala jsem si rohovou sedací soupravu, zboží mělo být skladem. Proto jsem žádala expres dopravu. bohužel mi byl poslán email, že zboží není skladem a budu si muset počkat, souhlasila jsem. Po 14 dnech se nikdo neozval, že třeba zboží je na skladě a bude co nejdříve doručeno. Poté mi přišel email s tím, že budou doručovat 5.3, což se mi nehodilo, tak mi nabídli, že doručí o týden později. Nakonec jsem žádala o expres dopravu znovu dne 26.2. Do dvou dnů, jsem měla mít zboží doma. Bylo mi řečeno, že mi sedací soupravu dovezou 1.3 mezi 18-19 hodinou. Opět jsem souhlasila. Poté mi došla sms, že měl řidič poruchu, poté mi kolem 14té hodiny volal, že píchl kolo. Samozřejmě měl rezervu, ale nejspíš nebyla v pořádku, protože na výměnu kola čekal 6 hodin. Kdybych nezavolala řidiči tak se ani nedozvím, že by přijel až kolem 23 hodiny večer. S tímto jsem už naprosto vytočená zavolala na firmu a zrušila objednávku. Paní mi řekla ať zavolám řidiči aby zbytečně nejezdil. Toto mě dorazilo. Ještě, že jsem měla mít zboží na dobírku.

Mona

16.01.2018
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!! Kupovala jsem v tomto obchodě skříně. U skříní byla dodací lhůta 2-4 týdny. Skříně poslali za 3 měsíce!! Trpělivě jsem čekala 6 týdnů od objednání. Pak jsem volala do obchodu, co je s mojí objednávkou. Omluvy za zpoždění se mi nedostalo, jen sliby, že to budou urgovat. Po několika telefonátech, kdy bylo slíbeno dodání a stále nic, jsem si vydupala slevu - dostala jsem teda slevičku, aby se neřeklo! Sami o sobě neměli zájem vyjít vstříc. Jednání prostě KATASTROFÁLNÍ!! V dnešní době, kdy je tak velká konkurence, se divím takovému jednání ze strany obchodu.

Pavel

01.11.2017
  • nic
  • - nedodali zaplacené zboží ani po třech týdnech urgencí nekomunikují - lžou, že příští týden jedou pro zboží, ačkoliv bylo prezentováno skladem, toto každý týden opakují - na žádost o vrácení peněz nereagují nebo reagují arogantně a hádají se neustále se zákazníkem
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

naprosto nedoporučuji, katastrofální služby, katastrofální komunikace, katastrofální přístup

  • nic
  • - nedodali zaplacené zboží ani po třech týdnech urgencí nekomunikují - lžou, že příští týden jedou pro zboží, ačkoliv bylo prezentováno skladem, toto každý týden opakují - na žádost o vrácení peněz nereagují nebo reagují arogantně a hádají se neustále se zákazníkem

Dominik

01.10.2017
  • Nedoporučuji!!! Ulhani posvodníci, ne jenže mi poslali špatný rozměr šatní skříně ale dokonce mi ji poslali poškozenou u jedné desky zlomený roh. Jsou nekomukativni a paní Hájková velice arogantní už po telefonu. Prostě nemám slov na tuhle z****enou firmu.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Nekupujte si od nich nic! S touhle “firmou” jen ty nejhorší zkušenosti.

  • Nedoporučuji!!! Ulhani posvodníci, ne jenže mi poslali špatný rozměr šatní skříně ale dokonce mi ji poslali poškozenou u jedné desky zlomený roh. Jsou nekomukativni a paní Hájková velice arogantní už po telefonu. Prostě nemám slov na tuhle z****enou firmu.
  • 1
  • 2