Steve McKee: Co dělat, když firma přestane růst
Steve McKee: Co dělat, když firma přestane růst

Steve McKee: Co dělat, když firma přestane růst

Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout. Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Steve McKee: Co dělat, když firma přestane růst
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout. Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný management ani chybná strategie, ale přirozené tržní síly a dynamika řízení firem, které zůstávají dlouho bez povšimnutí a jsou velice destruktivní. Přičemž ať se v okolí firmy děje cokoliv, to důležité je uvnitř. Interní faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu zdolání výzvy, jakou je stagnující růst. Autor předkládá ověřené a praktické rady, jak rozhodující věci změnit a růst znovu nastartovat. Vychází přitom z reálných dat a uvádí mnoho příkladů z praxe.O autoroviSteve McKeePrezident a spoluzakladatel společnosti McKee Wallwork Cleveland, která nabízí komplexní služby na poli marketingové komunikace. Společnost dvakrát získala ocenění Effie americké marketingové asociace American Marketing Associaton, jedno z nejvyšších ocenění v odvětví. McKee se stal mistrem svého oboru díky působení v několika nejznámějších reklamních agenturách světa, například NW Ayer, Della Femina nebo divizi společnosti McCann-Erickson Worldwide.Steve McKee publikoval nebo byl citován v periodikách New York Times, USA Today, Advertising Age, Adweek, Investor´s Business Daily a Los Angeles Times, stejně tak jako v řadě regionálních a místních novin a časopisů po celých Spojených státech amerických. Objevil se ve vysílání televizních stanic CNBC, ESPN2, CNNfn, na rádiu Bloomberg a v regionálním vysílání ve dvaceti čtyřech městech napříč USA. V současné době každý měsíc publikuje sloupek s radami z oboru propagace pro BusinessWeek.com.Steve McKee je také oblíbený řečník, o svoje myšlenky se podělil s takovými organizacemi jako například British Airways, Einstein Bros. Bagels, American Marketing Association, dále pak na seminářích pro vedoucí pracovníky společnosti Grant Thornton, v Society for Marketing Professional Services, Frequent Travel Marketing Association a International Executive MBA Council.Steve McKee žije se svými dětmi a manželkou v krásném Albuquerque ve státě Nové Mexiko, kde našel druhý domov. Vaši zpětnou vazbu uvítá na adrese SMcKee@WhenGrowthStalls.com.Z obsahuO autorovi 9Řekli o knize 11Poděkování 15Úvod 171 Nejde jenom o byznys, je to osobní 212 Růst se zastavil 312.1 Nikdo není "za vodou" 343 Tržní tektonika 393.1 Ekonomické faktory 403.2 Agresivní konkurence 433.3 Proměnlivá dynamika trhu 493.4 jízda na tektonické vlně 524 Když se nenajde společná řeč 554.1 Co je to konsenzus 564.2 Shoda se nekoná? Není divu 624.3 Shoda je nezbytná 665 Nekonzistentní zaměření 675.1 Když se mění trh 705.2 Když se mění firma 725.3 Volkswagen 765.4 Mercedes 765.5 Saturn 775.6 Chrysler 785.7 Princip Michaela Jordana 795.8 To slovo na "A" 8

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.