Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Seth Godin: Všichni marketéři jsou lháři

Knihy naučná literatura

Seth Godin: Všichni marketéři jsou lháři

Hodnocení: 1x
  • 4

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři (podtitul: Síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě, nakladatelství Management Press, 188 str., doporučená cena 290 Kč, z angl. orig. ji přeložila Irena Grusová) možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.2
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Seth Godin: Všichni marketéři jsou lháři

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 238 Kč

Autor : Seth Godin, Druh sortimentu : Kniha, Všichni marketéři jsou lháři, Jazyk : Čeština, Počet stran : 192 ... a dál?

Produkt Seth Godin: Všichni marketéři jsou lháři

Seth Godin: Všichni marketéři jsou lháři - parametry

Název produktu: Seth Godin: Všichni marketéři jsou lháři
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 238 Kč
Maximální cena: 256 Kč
Ušetríte až: 18 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři (podtitul: Síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě, nakladatelství Management Press, 188 str., doporučená cena 290 Kč, z angl. orig. ji přeložila Irena Grusová) možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh. Takový příběh ovšem musí být něčím pozoruhodný a nesmí si protiřečit. Takový příběh, který je v souladu s naším pohledem na svět a jemuž se dostalo správného významového zarámování, nás oslovuje, přijímáme jej za svůj, věříme mu a sdílíme jej se svými přáteli a známými - šíříme jej dál. Jsme přesvědčeni o tom, že když víno pijeme z drahých sklenek od slavného designéra, chutná nám lépe, než když je pijeme z běžných sklenic na víno. Věříme tomu, že v předražené značkové sportovní obuvi se budeme cítit lépe než ve stejně kvalitních, ale neznačkových a laciných botách a že obuti v nich také budeme mimořádně "trendy"... Soumrak "televizněprůmyslového komplexu" znamená, že marketéři již ztratili nebo rychle ztrácejí onu takřka neomezenou možnost zmocňovat se pozornosti lidí. Na trhu, kde mají převahu spotřebitelé, si marketéři dále nemohou dovolit klamat lidi prázdnými sliby. Má-li jejich nabídka najít své adresáty, musí být něčím zajímavá, musí být pozoruhodná. Úspěšní marketéři proto již nehovoří o technických parametrech a přednostech svého produktu, nenabízejí nám to, co potřebujeme (neboť to již většinou máme), nýbrž to, co chceme a po čem toužíme. Vyprávějí nám příběh. Nevinnou lež, které chceme věřit a kterou si chceme sami přeříkávat. Příběhy představují jediný nám známý způsob šíření myšlenky a úspěšní marketéři jsou jen dodavateli příběhů, jimž se spotřebitelé rozhodli věřit. Všichni - od výrobců automobilů přes kvalifikované řemeslníky, poskytovatele služeb všech různých druhů, neziskové organizace až po uchazeče o volené politické funkce - musí pochopit, že pravidla se změnila. Ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), se všichni tito aktéři mění v marketéry, přičemž veškerý marketing se stává vyprávěním příběhů - příběhů, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nadšením sdílíme se svými přáteli a známými a jež se potom jako "myšlenkový virus" spontánně šíří dál... Ano, ačkoli název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři v nás možná okamžitě vyvolává jasné představy či konkrétní osobní zkušenosti, pamatujme, že Godin je marketér. Dobrý a inteligentní marketér. Utvrzuje nás v tom samozřejmě nejen "kontroverzním" názvem knihy, jenž v sobě skrývá narážku na klasický "paradox lháře" ("Filosof Epimenidés tvrdí, že všichni Kréťané jsou lháři. Epimenidés je Kréťan: je jeho výrok pravdivý nebo ne?"), ale zejména obsahem i vyzněním celé své knihy a - co je nejdůležitější - ověřenou účinností a úspěšností své marketingové koncepce. Autor: Godin Seth; Pozoruhodně provokativní i konstruktivn


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.