Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Sergio Zyman: Konec marketingu,jak jsme jej znali

Knihy naučná literatura

Sergio Zyman: Konec marketingu,jak jsme jej znali

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Zyman Sergio. "Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Sergio Zyman: Konec marketingu,jak jsme jej znali koupíte i tady

Specifikace Sergio Zyman: Konec marketingu,jak jsme jej znali

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 302 Kč

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a » ... a dál?

Produkt Sergio Zyman: Konec marketingu,jak jsme jej znali

Sergio Zyman: Konec marketingu,jak jsme jej znali - parametry

Název produktu: Sergio Zyman: Konec marketingu,jak jsme jej znali
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 302 Kč
Maximální cena: 410 Kč
Ušetríte až: 108 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Zyman Sergio. "Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní

hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe

i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný,

přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.

Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční ""voodoo""

marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je

mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě

znějící poučky – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali,

ale aby je kupovali! Po Zymanově ""Konci reklamy..."" tak přichází

další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. " Publikace: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Zyman Sergio. S. Zyman, architekt největších úspěchů značek firmy Coca-Cola a muž, jenž je považován za nejvýznamnější světovou autoritu podnikového marketingu současnosti, v legendární knize "Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali" nabízí širokou paletu zkušeností, příkladů, názorů a doporučení, jež shrnuje do podoby strategických zásad "nového marketingu" - marketingu, který se vrací k tomu podstatnému: prodávat stále častěji stále více zboží stále většímu a většímu množství zákazníků za stále vyšší ceny. ...


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.