Alina Schumann: Vše, co bychom měli vědět o mužích
Alina Schumann: Vše, co bychom měli vědět o mužích

Alina Schumann: Vše, co bychom měli vědět o mužích

Publikace: Vše, co bychom měli vědět o mužích - kniha nejen pro ženy, jak porozumět mužům - Schumannová Alina. Lze říci, že o mužích toho příliš nevíme. Autorka se snažila shromáždit a ve statistickém přehledu utřídit zajímavé informace o smýšlení a chování mužů v nejrůznějších situacích jejich života. Za tímto účelem se zaměřila na to, co je pro muže v životě důležité, co mají či nemají rádi, co jim dělá radost apod. Čtenáři se nabízí zajímavá…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Alina Schumann: Vše, co bychom měli vědět o mužích
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Vše, co bychom měli vědět o mužích - kniha nejen pro ženy, jak porozumět mužům - Schumannová Alina. Lze říci, že o mužích toho příliš nevíme. Autorka se snažila shromáždit a ve statistickém přehledu utřídit zajímavé informace o smýšlení a chování mužů v nejrůznějších situacích jejich života. Za tímto účelem se zaměřila na to, co je pro muže v životě důležité, co mají či nemají rádi, co jim dělá radost apod. Čtenáři se nabízí zajímavá příručka, jejímž záměrem je přiblížit svět mužů i z jiných pro ně důležitých momentů než kterými jsou, jak se mnozí mylně domnívají, pouze sex, pivo a fotbal. Publikace: Vše, co bychom měli vědět o mužích - kniha nejen pro ženy, jak porozumět mužům - Schumannová Alina. Lze říci, že o mužích toho příliš nevíme. Autorka se snažila shromáždit a ve statistickém přehledu utřídit zajímavé informace o smýšlení a chování mužů v nejrůznějších situacích jejich života.Podtitul: kniha nejen pro ženy, jak porozumět mužůmAutor: Alina SchumannováRok vydání­: 2012Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-247-4206-9Počet stran: 160Rozměry: 208,0 x 144,0 x 9,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.