Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Šauerová Markéta: Speciální pedagogika v praxi - Komplexní péče o děti se SPUCH

Knihy

Šauerová Markéta: Speciální pedagogika v praxi - Komplexní péče o děti se SPUCH

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace Děti se specifickými poruchami učení a chování (SPUCH) tvoří dlouhodobě nejpočetnější skupinu zdravotně postižených žáků integrovaných v běžných školách. Přestože se jejich potíže zpravidla projeví především v souvislosti s osvojováním základních školních dovedností, je dnes více než jasné, že se promítají ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Šauerová Markéta: Speciální pedagogika v praxi - Komplexní péče o děti se SPUCH koupíte i tady

Specifikace Šauerová Markéta: Speciální pedagogika v praxi - Komplexní péče o děti se SPUCH

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 256 Kč

Děti se specifickými poruchami učení a chování (SPUCH) tvoří dlouhodobě nejpočetnější skupinu zdravotně postižených žáků integrovaných v běžných školách. Přestože se jejich potíže zpravidla projeví především v souvislosti s osvojováním základních školních dovedností, je dnes více než jasné, že se promítají také do dalších oblastí školní výuky a do oblasti sociálních vztahů. Základní předností publikace je především komplexní pojetí problematiky péče o děti se SPUCH, na současném trhu takto pojatá publikace chybí. » ... a dál?

Produkt Šauerová Markéta: Speciální pedagogika v praxi - Komplexní péče o děti se SPUCH

Šauerová Markéta: Speciální pedagogika v praxi - Komplexní péče o děti se SPUCH - parametry

Název produktu: Šauerová Markéta: Speciální pedagogika v praxi - Komplexní péče o děti se SPUCH
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 256 Kč
Maximální cena: 346 Kč
Ušetríte až: 90 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace Děti se specifickými poruchami učení a chování (SPUCH) tvoří dlouhodobě nejpočetnější skupinu zdravotně postižených žáků integrovaných v běžných školách. Přestože se jejich potíže zpravidla projeví především v souvislosti s osvojováním základních školních dovedností, je dnes více než jasné, že se promítají také do dalších oblastí školní výuky a do oblasti sociálních vztahů. Základní předností publikace je především komplexní pojetí problematiky péče o děti se SPUCH, na současném trhu takto pojatá publikace chybí. S pomocí knihy získají čtenáři ucelený přehled o dané problematice a zároveň lépe porozumí situaci dítěte se SPUCH a budou umět volit vhodné výchovně-vzdělávací postupy ke zmírnění stávajících obtíží dětí a k zamezení vzniku obtíží dalších. Kniha je určená studentům pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím speciálním pedagogům, poradenským a školním psychologům, učitelům prvního i druhého stupně a také rodičům a prarodičům dětí se SPUCH.   Z obsahu Použité ikony Úvod 1. Specifické poruchy učení a chování 1.1 Historický vývoj specifických poruch učení 1.1.1 Historický vývoj specifických poruch učení v zahraničí 1.1.2 Historický vývoj specifických poruch učení u nás 1.2 Historický vývoj specifických poruch chování 1.3 Specifické poruchy učení - charakteristika 1.3.1 Přehled symptomů specifických poruch učení 1.3.2 Druhy specifických poruch učení 1.4 Specifické poruchy chování - charakteristika 1.4.1 Pojmy LMD a ADHD 1.4.2 Přehled symptomů specifických poruch chování 1.5 Současný systém péče o žáky se specifickými poruchami učení a chování 1.5.1 Školy 1.5.2 Pedagogicko-psychologické poradny 1.5.3 Speciálněpedagogická centra 1.5.4 Střediska výchovné péče 1.5.5 Dys-centra 1.5.6 Zdravotnictví 1.5.7 Soukromý sektor 2. Diagnostika 2.1 Úvod do problematiky diagnostiky 2.2 Druhy diagnostiky 2.3 Typy diagnostiky 2.4 Diagnostický proces 2.4.1 Východiska diagnostického procesu 2.4.2 Vstupní diagnostika 2.4.3 Diagnostické pomůcky 2.4.4 Diagnostika specifických poruch učení a chování 2.4.5 Diagnostika specifických poruch učení a chování na základní škole učitelem 3. Komunikace ve školní a rodinné edukaci 3.1 Komunikace ve škole 3.2 Teorie spětí školy a rodiny 3.2.1 Faktory ovlivňující komunikaci rodič-učitel-žák 3.2.2 Mediace - podpora komunikace v rodinné edukaci 3.3.1 Oblasti podpory 3.3.2 Podpora interakcí v rodině ze strany veřejně činných organizací 4. Způsoby práce s dětmi se specifickými poruchami učení a chování 4.1 Rehabilitace 4.2 Kompenzace 4.3 Terapie 4.3.1 Neuropsychologická terapie a dyslexie 4.3.2 Kognitivně-behaviorální psychoterapie 4.3.3 Psychoanalytická psychoterapie 4.3.4 Rodinná terapie 4.3.5 Další druhy terapeutických postupů 5. Nápravné (reedukační) programy 5.1 Percepčně-motorická nápravná cvičení 5.2 MAXÍK 5.3 HYPO 5.4 Feuersteinova metoda 5.5 Programy Kuncové 5.5.1 KUPREV 5.5.2 KUMOT 5.5.3 KUPOZ 5.5.4 KUPUB 5.5.5 KUKUČ 5.6 Trénink jazykových schopností podle D. B. Elkonina - V Krajině slov a hlásek 5.7 Já na to mám 5.8 Využití informačních technologií v nápravných programech 5.8.1 Počítačové reedukační programy 6. Nápravné (reedukační) pomůcky 6.1 Zraková percepce 6.2 Sluchová percepce 6.3 Pozornost 6.4 Motorika, jemná motorika, grafomotorika 6.5 Pravolevá orientace 6.6 Matematické představy 6.7 Další pomůcky pro reedukaci a výuku dětí se speci


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.