Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Roman Procházka: Teorie a praxe poradenské psychologie

Učebnice/Odborná literatura

Roman Procházka: Teorie a praxe poradenské psychologie

Hodnocení: 1x
  • 4

V jednotlivých kapitolách se autoři zabývají teoretickým zázemím poradenské psychologie a pomocí stručných příkladů je propojují s poradenskou praxí.. Nevyhýbají se ani úskalím, se kterými se pracovníci i klienti poraden potýkají. Témata jednotlivých kapitol byla vybrána na základě otázek, s nimiž se autoři setkávají ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Roman Procházka: Teorie a praxe poradenské psychologie koupíte i tady

Specifikace Roman Procházka: Teorie a praxe poradenské psychologie

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 315 Kč

Pojďme se společně vydat po cestě poradenské psychologie a hledat možnosti, jak porozumět procesu mezi poradcem a klienty!Publikace představuje obor, který klade nemalé nároky na psychologa jak z hlediska znalostí, dovedností, tak jeho osobnostních kvalit. Objasňuje základní principy poradenské psychologie společně s vybranými praktickými tématy. ... a dál?

Produkt Roman Procházka: Teorie a praxe poradenské psychologie

Roman Procházka: Teorie a praxe poradenské psychologie - parametry

Název produktu: Roman Procházka: Teorie a praxe poradenské psychologie
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 315 Kč
Maximální cena: 389 Kč
Ušetríte až: 74 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

V jednotlivých kapitolách se autoři zabývají teoretickým zázemím poradenské psychologie a pomocí stručných příkladů je propojují s poradenskou praxí.. Nevyhýbají se ani úskalím, se kterými se pracovníci i klienti poraden potýkají. Témata jednotlivých kapitol byla vybrána na základě otázek, s nimiž se autoři setkávají ve své psychologické praxi a jež jsou často předmětem jak odborné, tak laické diskuse, například: rizikoví klienti v poradenské práci poradenství pro nadané a talentované pomoc při volbě povolání a v profesním vývoji poradenství u poruch chování a učení poradenství v oblasti kyberšikany a drogových závislostí  Kniha je určena nejen psychologům, sociálním pracovníkům, speciálním pedagogům a studentům těchto oborů, ale i ostatním zájemcům o lidskou psychiku. Z obsahu  PŘEDMLUVA 1. CHARAKTERISTIKA PORADENSTVÍ 1.1 Stručný historický exkurz vývoje poradenství ve světě a v České republice 1.2 Vymezení a rozvoj poradenství 1.3 Přístupy a systémy 1.3.1 Období hledání optimálního řešení 1.3.2 Koncepce integrovaného výchovně-rozvíjejícího přístupu v poradenství 1.4 Vybrané přístupy k poradenství 1.4.1 Psychoanalytický (freudovský) přístup 1.4.2 Individuální psychologická koncepce A. Adlera 1.4.3 Behaviorální přístup 1.4.4 Experienciální přístup 1.4.5 Gestalt přístup 1.4.6 Racionálně-emoční přístup 1.4.7 Přístup pomocí transakční analýzy 1.4.8 Systemický přístup 1.4.9 Narativní přístup 1.4.10 Eklekticko-integrativní přístup 1.5 Systémy poradenství 1.5.1 Poradenství v rezortu Ministerstva práce a sociálních věcí ČR 1.5.2 Poradenství v oblasti školství 1.5.3 Poradenství ve zdravotnictví 1.5.4 Jiné typy poradenství 1.5.5 Občanské poradny 1.5.6 Poradenství prostřednictvím internetu 1.6 Místo realizace poradenského procesu 2. METODY PORADENSKÉ PRÁCE 2.1 Základní metody práce s klientem 2.1.1 Informace 2.1.2 Delegování 2.1.3 Objasnění 2.1.4 Ventilace 2.1.5 Podpora a povzbuzení 2.1.6 Interpretace 2.1.7 Trénink 2.1.8 Relaxační techniky 2.1.9 Konfrontace 2.1.10 Reflexe 2.1.11 Modelové situace 2.1.12 Hraní rolí 2.1.13 Rozvoj vědomých způsobů zvládání zátěže 3. PORADENSKÝ TÝM A INTERDISCIPLINÁRNÍ SPOLUPRÁCE 4. PORADENSKÝ PROCES 4.1 Klient přichází poprvé 4.2 Struktura poradenského procesu 4.2.1 Počáteční fáze poradenského procesu 4.2.2 Prostřední fáze poradenského procesu 4.2.3 Závěrečná fáze poradenského procesu 4.3 Když běží čas v poradenství 5. VERBÁLNÍ KOMUNIKACE V PORADENSKÉM PROCESU 5.1 Důležité komponenty dialogu mezi poradcem a klientem 5.1.1 Aktivní naslouchání 5.1.2 Práce s otázkami 5.1.3 Jazyk v poradenství 5.1.4 Akceptace 5.1.5 Empatie 5.1.6 Kongruence 5.1.7 Zpětná vazba 5.1.8 Záznam rozhovoru 6. NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE V PORADENSKÉM PROCESU 6.1 Gestikulace 6.2 Haptika 6.3 Mimika 6.4 Proxemika (fyzická blízkost) 6.5 Posturologie 6.6 Kinezika 6.7 Teritorialita 6.8 Paralingvistické projevy 6.9 Produkce 6.10 Pláč 7. RIZIKOVÍ KLIENTI V PORADENSKÉ PRÁCI ANEB KOHO TAKÉ POTKÁVÁME 7.1 Depresivní klient 7.2 Suicidální klient 7.3 Nedobrovolný klient 7.4 K


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.