Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Roman Kobiela: Reklama

Knihy naučná literatura

Roman Kobiela: Reklama

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace: Reklama - Roman Kobiela. Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Roman Kobiela: Reklama koupíte i tady

Specifikace Roman Kobiela: Reklama

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 212 Kč

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami. Dozví se v něm: - proč a jak realizovat » ... a dál?

Produkt Roman Kobiela: Reklama

Roman Kobiela: Reklama - parametry

Název produktu: Roman Kobiela: Reklama
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 212 Kč
Maximální cena: 289 Kč
Ušetríte až: 77 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace: Reklama - Roman Kobiela. Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační

kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV?

Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti?

Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v

reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním

agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm

objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními

silami. Dozví se v něm: - proč a jak realizovat marketingový výzkum

- které formy komunikace jsou efektivní a které již méně - že

vytváření firemního stylu je běh na dlouhou trať - jak připravit

vlastními silami inzerát - proč je podpora prodeje na místě velice

účinná - jak se právně nespálit, které zákony je třeba znát a

respektovat - které formy reklamy jsou zakázané - co existuje za

nejnovější reklamní trendy a řadu dalších zajímavých informací. O

autorovi: Roman Kobiela, Mgr., (1966) je absolventem Fakulty

sociálních studií Masarykovy Univerzity Brno, katedry mediálních

studií a žurnalistiky. Od začátku 90 let má bohaté zkušenosti v

oblasti návrhů, realizace a prodeje reklam. Pracoval v obchodních

odděleních tištěných a zvukových médií na pozicích vedoucího vydání

a mediálního konzultanta. Je aktivní hudebník a autor řady titulů

odborné hudební literatury, publikovaných rovněž v zahraničí. Publikace: Reklama - Roman Kobiela. Reklama - Roman Kobiela. 200 tipů, které musíte znátRádi byste provedli reklamní kampaň vlastními silami? Nebo potřebujete tendrem vybrat tu pravou reklamní agenturu, která vám za odpovídající cenu zrealizuje účinnou propagaci? A jak zkontrolovat, že reklama splnila očekávání? Na tyto a řady dalších otázek odpovídá zasvěceně kniha od českého autora. obsahuje 200 užitečných tipů a rad. Věnuje se příkladům a zkušenostem z domácího prostředí, ale i ze světa. Reklama - Roman Kobiela od nakladatelství BIZBOOKS v kategorii Management, Marketing | Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.