Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Robert B. Cialdini: Zbraně vlivu

Knihy naučná literatura

Robert B. Cialdini: Zbraně vlivu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Zbraně vlivu - Manipulativní techniky a jak se jim bránit - Robert B. Cialdini. Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Robert B. Cialdini: Zbraně vlivu koupíte i tady

Specifikace Robert B. Cialdini: Zbraně vlivu

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 248 Kč

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme. Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. » ... a dál?

Produkt Robert B. Cialdini: Zbraně vlivu

Robert B. Cialdini: Zbraně vlivu - parametry

Název produktu: Robert B. Cialdini: Zbraně vlivu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 248 Kč
Maximální cena: 403 Kč
Ušetríte až: 155 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Zbraně vlivu - Manipulativní techniky a jak se jim bránit - Robert B. Cialdini. Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a

manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší

odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z

nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini

se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání,

přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se

nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer

drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR

agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních

dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem

jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce

mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.

Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří

chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a

hodlají se aktivně bránit. V knize se dozvíte:

které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"

jak fungují manipulativní techniky, které ovlivňují vaše

rozhodování

jak malý rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo

vyhověno

jak si zachránit život při nehodě v davu lidí

jak říci "ne"

...a mnoho dalšího Média o knize: "Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti

pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být

provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká

hranice, nepřekračujte ji!" – Charlotte Phillips, The Telegraph "Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že

ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá.“ – Noah Goldstein,

Psychology Today "Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie,

experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu

věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně

dočkala i svého českého vydání."– PhDr. Stanislav Gálik, Masarykova

univerzita O autorovi: Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945) absolvoval univerzitní a

postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na

Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě. Je

emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní

univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum. Dr.

Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí

a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického

výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v

podnikatelské sféře. Mezi její klienty patří např. Google,

Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM,

NATO a další. Publikace: Zbraně vlivu - Manipulativní techniky a jak se jim bránit - Robert B. Cialdini. Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme. Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.