Rick Riordan: Bitva o labyrint
Rick Riordan: Bitva o labyrint

Rick Riordan: Bitva o labyrint

Publikace: Percy Jackson 4: Bitva o Labyrint - Rick Riordan. Jmenuji se Percy Jackson... Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnějším. Tábor polokrevných už není co býval. S Lukem a Kronovou armádou hledáme cestu za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi? Musím tě ale varovat, důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést kamkoli, zmást, dohnat k šílenství a zahubit… 4. díl navazuje na…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Rick Riordan: Bitva o labyrint
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Percy Jackson 4: Bitva o Labyrint - Rick Riordan. Jmenuji se Percy Jackson... Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnějším. Tábor polokrevných už není co býval. S Lukem a Kronovou armádou hledáme cestu za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi? Musím tě ale varovat, důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést kamkoli, zmást, dohnat k šílenství a zahubit… 4. díl navazuje na předcházející tituly: Percy Jackson – Zloděj blesku, Percy Jackson – Moře nestvůr, Percy Jackson – Prokletí Titánů. Publikace: Percy Jackson 4: Bitva o Labyrint - Rick Riordan. Jmenuji se Percy Jackson… Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnější. Tábor polokrevných už není, co býval. Luke s Kronovou armádou se snaží dostat se za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi? Musím tě ale varovat, důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést kamkoli, zmást, dohnat k šílenství a zahubit…Podtitul: Chlapec Polobůh Hrdina 4. dílAutor: Rick RiordanEdice: Percy JacksonRok vydání­: 2010Vazba: Pevná s přebalem matnáISBN: 978-80-253-1207-0Počet stran: 384Rozměry: 206,0 x 155,0 x 38,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.