Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Richard Šmarda, Jiřina Bednářová: Čtení s porozuměním a hry s jazykem

Učebnice/Odborná literatura

Richard Šmarda, Jiřina Bednářová: Čtení s porozuměním a hry s jazykem

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Čtení s porozuměním a hry s jazykem-Čteme se skřítkem Alfrédem - Jiřina Bednářová. Publikace Čteme se skřítkem Alfrédem obsahuje: 1) motivační texty pro děti vhodné k nácviku techniky čtení, hlasitému čtení 2) úkoly pro práci s textem, vedoucí k zaměření pozornosti na porozumění čtenému textu, rozvoji ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Richard Šmarda, Jiřina Bednářová: Čtení s porozuměním a hry s jazykem koupíte i tady

Specifikace Richard Šmarda, Jiřina Bednářová: Čtení s porozuměním a hry s jazykem

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 114 Kč

Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem. (čteme se skřítkem Alfrédem) ... a dál?

Produkt Richard Šmarda, Jiřina Bednářová: Čtení s porozuměním a hry s jazykem

Richard Šmarda, Jiřina Bednářová: Čtení s porozuměním a hry s jazykem - parametry

Název produktu: Richard Šmarda, Jiřina Bednářová: Čtení s porozuměním a hry s jazykem
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 114 Kč
Maximální cena: 169 Kč
Ušetríte až: 55 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Čtení s porozuměním a hry s jazykem-Čteme se skřítkem Alfrédem - Jiřina Bednářová. Publikace Čteme se skřítkem Alfrédem obsahuje: 1) motivační texty

pro děti vhodné k nácviku techniky čtení, hlasitému čtení 2) úkoly

pro práci s textem, vedoucí k zaměření pozornosti na porozumění

čtenému textu, rozvoji sluchové analýzy a syntézy, vytříbení

jazykového citu a rozvoji logického myšlení 3) instrukce pro práci

dítěte 4) metodický návod pro dospělé, který: - upozorňuje na možná

úskalí při nácviku techniky čtení - shrnuje zásady, jež by se měly

dodržovat při čtení Právě Vás zaujala jedna netradiční pohádková

knížka pro začínající čtenáře. Byl to snad její název, ilustrace,

grafická úprava, co Vás vedlo k jejímu prolistování? A tak jste při

prohlížení dospěli až k zadní straně obálky, na níž si dovoluji

upozornit na některé zajímavosti knihy, napsat pár slov o její

autorce a jejím ilustrátorovi. Začněme tedy od autorky Jiřiny

Bednářové a ilustrátora, malíře Richarda Šmardy. Po dříve vydaných

knihách zaměřených na dětskou kresbu a psaní nyní spojili své

tvůrčí síly v knize věnované rozvoji čtení. Autorka dokáže svým

vtipným textem zaujmout malé čtenáře tak, že rádi napravují, spolu

s žáčky naschválovské školy, zmatky napáchané skřítkem Alfrédem,

který se v Naschválově usadil. Je to ale skřítek docela milý, vede

totiž nenásilně malé čtenáře ke hře s mateřským jazykem za pomoci

lákavých obrázků malíře, který rozumí dětem, vtipných úkolů a

rébusů. A tak se postupně malý čtenář, občas s podporou blízkého

dospělého, seznamuje se smyslem slov, vět a celého textu. Rozvíjí

se tak jeho zrakové i sluchové vnímání a samozřejmě také logické

uvažování, když opravuje skřítkem popletené věty a konečně i delší

texty. Autorka, poradenský pedagog s dlouholetou praxí v podpoře

dětí s výukovými obtížemi, vede malého čtenáře v promyšlených a

metodicky výborně zvládnutých krocích k radosti z hry se slovy, k

pochopení textu. Kniha je uspořádána tak, že dítě bude dychtivě

očekávat, copak ještě skřítek Alfréd provede, jaké žertíky dětem i

dospělým připraví. My dospělí vidíme, že dítě je k plnění úkolů

motivováno, je stále znovu povzbuzována jeho zvídavost, pracuje s

radostí, nemusíme je ke čtení nutit. Přečtete-li si autorčin dopis

dospělým v závěru knihy, dovíte se, jak přistupovat k rozvíjení

čtení dítěte, které poněkud zaostává za spolužáky nebo má ve čtení

větší obtíže, jak se vyvarovat nesprávných postupů, které ve svém

důsledku vedou k neúspěchům ve škole a nechuti číst. Při větších

obtížích je vhodné vyhledat pomoc, nejlépe v

pedagogicko-psychologické poradně. Věřím, že stejně jako já,

považujete schopnost dobře číst, rozumět psanému textu, umět se

pohotově vyjadřovat za dovednost významnou pro život člověka, jeho

úspěšnost v lidské společnosti. Úspěšnost člověka, jeho uplatnění

ve zvoleném povolání vyžaduje ovládnutí cizích jazyků, které

souvisí s jazykovým citem, se zvládnutím jazyka mateřského. Jistě

mi dáte za pravdu, že porozumění čtenému textu je významné n


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.