Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Richard Hammond: Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání

Učebnice/Odborná literatura

Richard Hammond: Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace: Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Richard Hammond: Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání koupíte i tady

Specifikace Richard Hammond: Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 252 Kč

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které » ... a dál?

Produkt Richard Hammond: Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání

Richard Hammond: Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání - parametry

Název produktu: Richard Hammond: Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 252 Kč
Maximální cena: 303 Kč
Ušetríte až: 51 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace: Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: "Díky čemu jste tak dobří?" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály. Z obsahu: O autorovi 9 Poděkování 11 Řekli o knize 12 Úvod k tomuto vydání 13 Jak tuto knihu co nejlépe využít13 Předmluva 15 Ach ten internet... 15 Základní otázky 16 Je to složité? 16 Jádro pudla 17 Hvězdné obsazení přímo na prodejní ploše 17 První část - Vy Pěkně od začátku 19 1. Co vlastně chcete? 21 1.1 Plánovat další postup znamená jednat 22 1.2 Opravdová vášeň z nás dělá mistry v oboru 23 2. Pozdvihněte se nad průměr 25 3. V jednoduchosti je krása 27 3.1 Rozhovor moc nestojí, ale má velkou cenu 28 4. Nabalování sněhové koule 31 4.1 Praktický průzkum prodejen 32 4.2 V terénu 35 4.3 Jak přeměnit poznatky v činy 35 Druhá část - Tým Když se postaráte, abychom byli spokojení, budeme vám na oplátku vydělávat... 37 5. A co základní nosná myšlenka? 39 5.1 Diferenciace 40 5.2 Vaše základní myšlenka 46 6. Jak budovat vynikající týmy 47 6.1 Umění vést 48 6.2 Proč se zabývat budováním skvělého týmu? 49 6.3 A proč ne? 50 6.4 Od služeb k zisku 51 6.5 Tři základní kameny 53 6.6 Hodnoty 54 6.7 Útěk ke kvalitě 58 6.8 Vlastnictví - hodnota omylů 61 6.9 Chování 64 6.10 Jak zvládnout projevy uznání 64 7. Jak probudit lidi 67 7.1 Motivace 67 7.2 Finanční odměna - Ach ty peníze... 68 7.3 Předpokládané sankce: Bič místo cukru 68 7.4 Sebeúcta: Jednejte se mnou jako s dospělým 70 7.5 A teď úsměv - využití nepeněžních odměn 74 7.6 Pracovní porady týmu 77 8. Pokaždé o trochu lépe 79 8.1 Nápady 80 8.2 Statistiky jsou slepé aneb past přesného měření 80 8.3 Řiďte se citem 82 8.4 Prostor pro zlepšení 83 Třetí část - Zákazník Postarejte se, abych byl spokojený, a já vám dám svoje peníze 89 9. U vás je radost nakupovat! 91 9.1 Vynikající služby zákazníkům 91 9.2 Skvělé okamžiky 96 9.3 Čtyři pravidla, jak zlepšit výsledky 105 10. Cena a hodnota 111 10.1 Nízké ceny každý den 111 10.2 Když je sleva vaší vlajkovou lodí 113 10.3 Ale tahle planeta patří i mně aneb náklady konzumu 116 11. Bez podpory prodeje, jako byste ani nebyli 119 11.1 28 způsobů podpory prodeje 119 11.2 Plánovací pomůcka pro podporu prodeje 128 12. Marketing pro normální lidi 131 12.1 Krátce k re


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.