Richard Biegel: Mezi barokem a klasicismem
Richard Biegel: Mezi barokem a klasicismem

Richard Biegel: Mezi barokem a klasicismem

od 308 Kč
Publikace: Mezi barokem a klasicismem - Proměny architektury v Čechách a Evropě druhé poloviny 18. století - Proměny architektury v Čechách a Evropě druhé poloviny 18. století - Richard Biegel. Publikace pojednává o architektuře 2. poloviny 18. století. Jejím hlavním cílem je nahlédnout architekturu v Čechách během tohoto složitého období v kontextu architektury evropské, bez předem určených slohových kategorií a nutnosti sledovat jejich …
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 12 dní
308 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Richard Biegel: Mezi barokem a klasicismem
Minimální cena: 308 Kč
Maximální cena: 308 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Mezi barokem a klasicismem - Proměny architektury v Čechách a Evropě druhé poloviny 18. století - Proměny architektury v Čechách a Evropě druhé poloviny 18. století - Richard Biegel. Publikace pojednává o architektuře 2. poloviny 18. století. Jejím hlavním cílem je nahlédnout architekturu v Čechách během tohoto složitého období v kontextu architektury evropské, bez předem určených slohových kategorií a nutnosti sledovat jejich "národní příběh". Kniha je členěna na tři části. První se zabývá reflexí tohoto období v odborné literatuře 20. a 21. století, druhá pojednává o evropské architektuře a třetí o tendencích a vlivech v architektuře české. Autor se zaměřuje především na Prahu mezi lety 1751 a 1790, tedy mezi smrtí K. I. Dientzenhofera, značící konec "velkého baroka", a úmrtím Josefa II., a seznamuje s bohatostí typů a idejí, která vyvrací zažitý obraz této doby jakožto doby úpadku. Publikace: Mezi barokem a klasicismem - Proměny architektury v Čechách a Evropě druhé poloviny 18. století - Proměny architektury v Čechách a Evropě druhé poloviny 18. století - Richard Biegel.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.