Renata Sedláková: Výzkum médií
Renata Sedláková: Výzkum médií

Renata Sedláková: Výzkum médií

od 556 Kč
Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Renáta Sedláková . Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
556 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Renata Sedláková: Výzkum médií
Minimální cena: 556 Kč
Maximální cena: 556 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Renáta Sedláková . Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků. Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Renáta Sedláková od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Publikace: Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Sedláková Renáta. Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo jsou zadavateli výzkumných šetření v oblasti sociálních věd. Publikace: Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Sedláková Renáta. Odborná publikace učebnicového charakteru je zatím jedinou na českém trhu, která se speciálně zaměřuje na výzkum mediální komunikace a klíčových technik, používaných k analýze jejího obsahu i jejich příjemců.Autor: Sedláková RenátaRok vydání: 2014Vazba: PaperbackISBN: 978-80-247-3568-9Počet stran: 520Rozměry: 0 x 0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.