Radek Pelánek: Příručka instruktora zážitkových akcí
Radek Pelánek: Příručka instruktora zážitkových akcí

Radek Pelánek: Příručka instruktora zážitkových akcí

Příručka pokrývá všechny důležité stránky organizování zážitkových akcí: základy zážitkové pedagogiky, dramaturgii akcí a metodiku uvádění her. Co jsou zážitkové akce a jaké mají cíle? Jak zorganizovat zážitkovou akci? Jak funguje instruktorský tým? Co je to dramaturgie akce? Jak dobře uvést pocitový program? Jak řídit diskuzi? V čem spočívá kouzlo tajemné atmosféry? Jak rozvíjet tvořivost? Praktická příručka vysvětluje základy zážitkové…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Radek Pelánek: Příručka instruktora zážitkových akcí
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Příručka pokrývá všechny důležité stránky organizování zážitkových akcí: základy zážitkové pedagogiky, dramaturgii akcí a metodiku uvádění her. Co jsou zážitkové akce a jaké mají cíle? Jak zorganizovat zážitkovou akci? Jak funguje instruktorský tým? Co je to dramaturgie akce? Jak dobře uvést pocitový program? Jak řídit diskuzi? V čem spočívá kouzlo tajemné atmosféry? Jak rozvíjet tvořivost? Praktická příručka vysvětluje základy zážitkové pedagogiky, dramaturgii akcí a metodologii uvádění her. Přináší přehled různých typů programů a jejich specifik, důraz je kladen na systematičnost, přehlednost a snadné vyhledávání námětů a zdrojů. Inspiraci v knize najdou pořadatelé skupinových akcí v přírodě, vedoucí dětských oddílů, učitelé na školách v přírodě, organizátoři aktivit pro dospívající i dospělé a instruktoři komerčních kurzů. Mgr. R. Pelánek, Ph.D., je odborný asistent na Fakultě informatiky MU v Brně. Řadu let se věnuje organizování zážitkových akcí a kurzů. Příručka instruktora zážit.ak. - PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 208 str. - ISBN: 80-7367-353-3 - Kni

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.