Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Radana Metelková Svobodová: Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy

Učebnice/Odborná literatura

Radana Metelková Svobodová: Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy

Hodnocení: 1x
  • 4

Monografie vychází z odborné práce autorky – je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Radana Metelková Svobodová: Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy koupíte i tady

Specifikace Radana Metelková Svobodová: Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 259 Kč

Monografie vychází z odborné práce autorky je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje výsledky tří specifických vysokoškolských výzkumů realizovaných v letech 2010, 2011 a 2013. Jejím hlavním záměrem je prezentovat dosažené výstupy a současně poukázat na aktuální situaci v edukační realitě » ... a dál?

Produkt Radana Metelková Svobodová: Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy

Radana Metelková Svobodová: Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy - parametry

Název produktu: Radana Metelková Svobodová: Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 259 Kč
Maximální cena: 272 Kč
Ušetríte až: 13 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Monografie vychází z odborné práce autorky – je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje výsledky tří specifických vysokoškolských výzkumů realizovaných v letech 2010, 2011 a 2013. Jejím hlavním záměrem je prezentovat dosažené výstupy a současně poukázat na aktuální situaci v edukační realitě Moravskoslezského kraje.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.