Jaroslav Procházka, Cyril Klimeš: Provozujte IT jinak
Jaroslav Procházka, Cyril Klimeš: Provozujte IT jinak

Jaroslav Procházka, Cyril Klimeš: Provozujte IT jinak

od 511 Kč
Kniha se zaměřuje na metodickou podporu provozu a údržby informačních systémů, která představuje velmi důležitou oblast (cena provozu a údržby často dosahuje až 90 % IT rozpočtů firem), v odborné literatuře však zatím málo akcentovanou. Cílem knihy, jak autoři uvádějí, není přinést teoretický postup, který je vzdálený od problémů v realitě, ale poskytnout poznatky a předat zkušenosti s agilním a „štíhlým“ (Lean) způsobem provozu a údržby…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
511 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jaroslav Procházka, Cyril Klimeš: Provozujte IT jinak
Minimální cena: 511 Kč
Maximální cena: 511 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha se zaměřuje na metodickou podporu provozu a údržby informačních systémů, která představuje velmi důležitou oblast (cena provozu a údržby často dosahuje až 90 % IT rozpočtů firem), v odborné literatuře však zatím málo akcentovanou. Cílem knihy, jak autoři uvádějí, není přinést teoretický postup, který je vzdálený od problémů v realitě, ale poskytnout poznatky a předat zkušenosti s agilním a „štíhlým“ (Lean) způsobem provozu a údržby komplexních informačních systémů a IT služeb. Kniha je rozdělena do šesti oddílů. V prvním oddíle jsou definovány pojmy a současné problémy oblasti provozu a údržby IT systémů. Jádrem knihy je druhý oddíl, který prezentuje původní koncept agilního a štíhlého provozu a údržby. Jsou zde definovány principy agilního a štíhlého provozu a údržby, které spojují agilní a štíhlé praktiky s činnostmi ve vývoji, provozu, podpoře a údržbě, obchodě, organizaci a řízení firem. Aplikace principů a praktik je dokumentována řadou příkladů z praxe, které slouží k le pšímu pochopení a obsahují návody na řešení reálných situací, se kterými se autoři v praxi setkali. Ve třetím oddíle je představen důležitý aspekt agilního a štíhlého provozu a údržby, který je často opomíjen, a to měkké aspekty, tedy komunikace, týmová práce, typologie a psychologie lidí a poznatky kognitivních věd. V dalším oddíle se autoři věnují kontraktům, které jsou klíčové pro úspěšný průběh projektů a služeb a zajištění Governance. Pátý oddíl obsahuje návod na implementaci předloženého postupu, včetně odhadu nákladů, řízení rizik a ověření výsledků. Šestý oddíl pak představuje nástroje, jako například umělá inteligence či 3D modely a světy, které mohou zefektivnit provoz a údržbu informačních systémů či IT služeb. Na závěr knihy jsou uvedeny trendy v oblasti provozu a údržby. Kniha prezentuje holistický přístup k agilnímu a štíhlému (Lean) provozu a údržbě, který je postaven na zkušenostech z denní praxe. Tímto přístupem pokrývá nejen provoz, podporu a údržbu, ale je zaměřena i na procesy vývoje IS a IT služeb, organizační strukturu a řízení organizace, či způsob uzavírání a formu kontraktů.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.