Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Professional Publishing Management inovačních aktivit - Zbyněk Pitra

Učebnice/Odborná literatura

Professional Publishing Management inovačních aktivit - Zbyněk Pitra cena od 0 Kč

Professional Publishing Management inovačních aktivit - Zbyněk Pitra

Hodnocení: 1x
  • 4

Úspěšné inovace jsou v prostředí nelítostné konkurence na globálních světových trzích jedinou cestou k udržení trvalé prosperity firem. O inovacích se u nás však spíše hovoří, než aby se staly motorem podnikání. Mylné představy a inovační legendy bohužel mají málo společného s moderními teoriemi inovačních řešení. ...a dál?

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

Professional Publishing Management inovačních aktivit - Zbyněk Pitra - parametry

Název produktu: Professional Publishing Management inovačních aktivit - Zbyněk Pitra
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 0 Kč
Maximální cena: 0 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Úspěšné inovace jsou v prostředí nelítostné konkurence na globálních světových trzích jedinou cestou k udržení trvalé prosperity firem. O inovacích se u nás však spíše hovoří, než aby se staly motorem podnikání. Mylné představy a inovační legendy bohužel mají málo společného s moderními teoriemi inovačních řešení. Řada organizací nemá nouzi o dobré podnikatelské nápady, problémem je, že jejich management nedokáže tyto nápady realizovat a dotáhnout je k podnikatelskému úspěchu. Kniha profesora Zbyňka Pitry „Management inovačních aktivit (Využití inovačních aktivit pro zabezpečení dalšího rozvoje a dlouhodobé prosperity podnikatelských subjektů)“, kterou právě vydalo nakladatelství Professional Publishing, přináší v šesti tématech konkrétní návody, jak uspět při realizaci inovačních aktivit nejen v českém ekonomickém prostředí. První téma informuje o zásadách managementu informačních aktivit a zdůrazňuje systémový přístup k jejich realizaci. Druhé a třetí téma vymezují podmínky a rozsah

podnikatelské úspěšnosti inovace, další témata jsou konkrétními návody pro aplikaci inovačních aktivit ve firmách a rentabilitu investic do inovačních záměrů (včetně role manažerů při využívání inovací). Cennou součástí každého tématu jsou kontrolní otázky, případové studie a názory k zamyšlení, v závěru knihy pak seznam další literatury pro přemýšlivé čtenáře. Tato praktická kniha je určena všem manažerům, kteří realizují nebo chtějí realizovat ve svých firmách inovační aktivity, poradenským firmám i členům představenstev a dozorčích rad. Svým odborným, avšak vždy konkrétním přístupem k tématu, bude dobrou pomůckou studentům vysokých a vyšších středních škol. Autor knihy Zbyněk Pitra, Vydavatelstvo Professional Publishing,


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.