Pohary.com
Pohary.com

Celkové hodnocení

85% 76x

1.5 Komfort nakupování

1 Zákaznický servis

1.4 Včasné dodání

76 uživatelských recenzí

Uživatelské recenze Pohary.com

13.09.2019
  • ne
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • ne

12.09.2019
  • vším
  • ničím
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • vším
  • ničím

06.09.2019
  • Snadné objednáná, přehledné stránky, možnost výběru písma, příznivá cena
  • Delší doba dodání, resp. žádné ifnromace o tom, kdy se předpkládá, že zboží bude hotové a neodepisování na emaily.
Celkové hodnocení
53.3334%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
40%

  • Snadné objednáná, přehledné stránky, možnost výběru písma, příznivá cena
  • Delší doba dodání, resp. žádné ifnromace o tom, kdy se předpkládá, že zboží bude hotové a neodepisování na emaily.

02.09.2019
  • Rychlé vyřízení objednávky
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
100%

  • Rychlé vyřízení objednávky

29.08.2019
  • ..rychlost..:-)
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • ..rychlost..:-)

15.08.2019
  • Snadná komunikace.
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

  • Snadná komunikace.

09.08.2019
  • Stornovala jsem objednavku a presto ji poslali
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Stornovala jsem objednavku a presto ji poslali

05.08.2019
  • Zboží došlo po 3 měsících a podané žalobě. Zaměstnanci lžou, majitel nekomunikuje.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Nenakupovat tam !!!!

  • Zboží došlo po 3 měsících a podané žalobě. Zaměstnanci lžou, majitel nekomunikuje.

Neznámý

14.06.2019
  • NIC!
  • VŠECHNO
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

No, takže dnes jsem měla s pánem na telefonu opět výživný rozhovor. Většího idio*a jsem opravdu nezažila. Jeho arogantní chování je tak na nakopání do zadku. 4 týdny čekám na svou objednávku, která je zaplacená. Jen podotknu, že už jim volám třeba 2x týdně. Ignorují absolutně všechno, to že jsem už chtěla ať mi vrátí peníze, nic se nedělo. Znovu jsem volala, pán neměl nejmenší tušení o tom, že jsem nějaké peníze chtěla vrátit zpět. Tak mi prý zjistí, jak to s objednávkou vypadá a zavolá. Nezjistil a nezavolal. Dneska jsem s ním mluvila znovu, že chci opět vědět, co má objednávka. On prostě neví, on to nevyrábí, k němu se to ještě nedostalo. Tak kdo to má sakra vědět? Když jsem mu řekla, že o to již nemám zájem, a že chci okamžitě vrátit peníze, řekl mi, že to postoupí dál. Zeptala jsem se, kdy můžu peníze očekávat? Opět stejná odpověď "NEVÍM" :-D Já už mám opravdu dost z této firmy. Začala jsem být už opravdu nepříjemná a telefonát vygradoval tak, že jsme po sobě oba řvali do telefonu. A aby ne, to co si dovolí zákazníkovi říct, to jsem ještě nezažila. Nakonec se se mnou arogantně (ale podle něj prý slušně) loučil a típl mi telefon. Tak jsem hned volala znovu. A vzhledem k tomu, že mi típl telefon a já se vytočila ještě víc, dala jsem jim ultimátum do pondělka. Pokud mi v pondělí nepřijdou peníze zpět, hlásím je na ČOI, což jsem jim také řekla. Chování toho člověka fakt není normální. A aby člověk 4 týdny čekal na zakoupené zboží, ještě když nabízí nejzazší termín dodání, to je taky úlet. A pokud nejsou schopní dodržet nějaké lhůty, zaslat to, co si člověk koupí, a nebo nejsou ani schopní vrátit peníze, pak to opravdu asi jinak než přes ČOI řešit nejde. A pokud ani to nepomůže, asi si udělám za nimi výlet, a to nechcou… Horší obchod a chování zaměstnanců jsem ještě nezažila.

  • NIC!
  • VŠECHNO

05.04.2019
  • Zboží (razítko) objednáno a zaplaceno 21.2.2019, dodáno 4.4.2019 v jiné barvě. Mezitím 3 x urgence mailem (neodpovídají), 2 x telefonicky (nepočítám pokusy kdy telefon nikdo nebere - když už ho zvednou, lžou). Tuto firmu už nikdy.
Celkové hodnocení
80%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Zboží (razítko) objednáno a zaplaceno 21.2.2019, dodáno 4.4.2019 v jiné barvě. Mezitím 3 x urgence mailem (neodpovídají), 2 x telefonicky (nepočítám pokusy kdy telefon nikdo nebere - když už ho zvednou, lžou). Tuto firmu už nikdy.