Pioneer DJ HRM-7
Pioneer DJ HRM-7

Pioneer DJ HRM-7

od 4 299 Kč
Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Typ sluchátek: okolo ucha (circumaural) Typ přenosu: kabelový Typ připojení: jack 3.5mm; jack 6.3mm Ovládání hlasitosti : nemá ovládání hlasitosti Mikrofon: NE Přijmutí hovoru: NE Délka přívodního kabelu (m): 3 Vhodné pro sport: NE ANC (Potlačení okolního ruchu): NE Kmitočtový rozsah od (Hz): 5 Kmitočtový rozsah do (Hz): 40000 Citlivost (dB): 97 Impedance (ohm): 45 True wireless: NE …
Muziker.cz
Doprava zdarma Skladem
5 719 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Pioneer DJ HRM-7
Výrobce: PIONEER
Minimální cena: 4 299 Kč
Maximální cena: 5 719 Kč
Ušetříte až: 1 420 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Impedance: 45 Ohm
Využití:
studiové
Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Typ sluchátek: okolo ucha (circumaural) Typ přenosu: kabelový Typ připojení: jack 3.5mm; jack 6.3mm Ovládání hlasitosti : nemá ovládání hlasitosti Mikrofon: NE Přijmutí hovoru: NE Délka přívodního kabelu (m): 3 Vhodné pro sport: NE ANC (Potlačení okolního ruchu): NE Kmitočtový rozsah od (Hz): 5 Kmitočtový rozsah do (Hz): 40000 Citlivost (dB): 97 Impedance (ohm): 45 True wireless: NE Dětská sluchátka: NE Další vlastnosti: Hi-Res Měření tepu: NE Barva: černá Provedení výrobku: černá barva Pioneer HRM-7 vynikají čistým zvukem s výraznými basy, speciálně konstruovanou zvukovou komorou a ergonomickým designem s pohodlnými náušníky. Díky skvělému zvuku a velmi širokému frekvenčnímu rozsahu je ocení nejen producenti, ale také milovníci taneční hudby. Při dlouhých studiových sessions se hodí náušníky z paměťové pěny, nastavitelný most a široký prostor okolo ucha, díky němuž je zvuk vzdušnější. Technické specifikace: •

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.