Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Knihy naučná literatura

Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Hodnocení: 1x
  • 4

Nový přístup k zisku, růstu a obnověTrhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.2
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově koupíte i tady

Specifikace Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 304 Kč

Autor : Suvit Maesincee, Philip Kotler, Dipak C. Jain, Druh sortimentu : Kniha, Marketing v pohybu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 224 ... a dál?

Produkt Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově

Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově - parametry

Název produktu: Philip Kotler: Marketing v pohybu - Nový přístup k zisku, růstu a obnově
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 304 Kč
Maximální cena: 445 Kč
Ušetríte až: 141 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Nový přístup k zisku, růstu a obnověTrhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost. Kniha Marketing v pohybu popisuje nutné transformační kroky, jimiž musí organizace projít. Vybízí a inspiruje k zásadnímu přizpůsobení strategie tak, aby firmy byly schopny poskytovat špičkovou hodnotu pro zákazníky jak na fyzických, tak i na virtuálních trzích. Hlavním dynamickým faktorem utváření a implementace této nové strategie musí být marketing a rozhodující nástroj tohoto přechodu pak představuje nové marketingové paradigma, jemuž autoři říkají holistický marketing. Holistický marketing je dynamická koncepce opírající se o všudypřítomnou elektronickou konektivitu a interaktivitu mezi firmami, zákazníky a v rámci sítí spolupracujících subjektů. Toto nové paradigma kombinuje to nejlepší z tradičního marketingu s novými možnostmi digitálního prostředí k navazování a upevňování dlouhodobých a uspokojivých vztahů, zajišťujících prosperitu všem zainteresovaným stranám. Implementace holistického marketingu pak vyžaduje důsledné integrační řízení poptávky zákazníků, vnitřních a vnějších zdrojů a síťové spolupráce. Autoři ukazují, že holistický marketing firmám umožňuje:Rozpoznávat nové hodnotové příležitosti pro obnovu svých trhů.Efektivně vytvářet co nejslibnější hodnotové nabídky.Poskytovat výrobky, služby a zkušenosti, jež co nejpřesněji odpovídají požadavkům jednotlivých zákazníků.Důsledně a s patřičnou rychlostí zajišťovat tu nejvyšší kvalitu svých výrobků a služeb. Myšlenkově podnětná a praktická kniha nejvýznamnějšího světového marketéra a jeho blízkých spolupracovníků ukazuje, jak vytvářet úplné a úspěšné marketingové platformy, připravené na výzvy a příležitosti světa, jehož středem je zákazník. V předmluvě k českému vydání  autoři poznamenávají: „Čeští a slovenští manažeři a marketéři se budou muset přizpůsobit a reagovat na revoluční změny, k nimž dochází v technologiích a ve světové ekonomice. Každá země bude vystavena přílivu nových nápadů, výrobků a služeb. A naopak: každá země se může stát zdrojem nových nápadů, výrobků a služeb. To je výzva, před níž stojíme. Doufáme, že české vydání knihy Marketing v pohybu bude čtenáře inspirovat k tomu, jak se s touto výzvou vyrovnat.“ Kniha vyšla ve volné ediční řadě Knihovna světového managementu.PHILIP KOTLER, profesor mezinárodního marketingu a jedna z předních světových autorit v oblasti moderního marketingu.DIPAK C. JAIN, děkan Kellogg School of Management, je profesorem podnikatelských studií a marketingu.SUVIT MAESINC


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.