Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Petr Budiš: Marketing a nová ekonomika

Učebnice/Odborná literatura

Petr Budiš: Marketing a nová ekonomika

Hodnocení: 8x
  • 3.75

Publikace: Marketing a nová ekonomika - Budiš Petr. Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82327
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Petr Budiš: Marketing a nová ekonomika koupíte i tady

Specifikace Petr Budiš: Marketing a nová ekonomika

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 400 Kč

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou » ... a dál?

Produkt Petr Budiš: Marketing a nová ekonomika

Petr Budiš: Marketing a nová ekonomika - parametry

Název produktu: Petr Budiš: Marketing a nová ekonomika
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 400 Kč
Maximální cena: 440 Kč
Ušetríte až: 40 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.75 bodů z 5
Počet hodnocení: 8 x
Hodnocení:
  • 3.75
Podrobný popis:

Publikace: Marketing a nová ekonomika - Budiš Petr. Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci. Publikace je rozdělena celkem do sedmi kapitol (Systémové aspekty nové ekonomiky, Internet a megaintegrace, Nové příležitosti pro marketing, Využití Internetu v marketingu, Elektronická komunikace a e-Government, Ochrana osobních údajů – nový segment trhu, Manažeři nové ekonomiky). V závěru každé kapitoly jsou uvedena Klíčová slova, Otázky a Literatura. Nechybí ani Přílohy, které samotný text doplňují a rozšiřují, a to – Média, Marketingové asociace a Fúze v nové ekonomice. Publikace: Marketing a nová ekonomika - Budiš Petr. Marketing a nová ekonom. BP90 - C. H. Beck por praxi - CH BECK - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 198 str. - IS Bohumír Štědroň; Petr Budiš; Bohumír Štědroň jr.C. H. Beck por praxiC.H.BECK 2009Kniha, čeština, 198 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.