Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž

Učebnice/Odborná literatura

Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Slovník teórie médií A-Ž - Peter Valček. Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž koupíte i tady

Specifikace Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 355 Kč

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách » ... a dál?

Produkt Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž

Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž - parametry

Název produktu: Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 355 Kč
Maximální cena: 597 Kč
Ušetríte až: 242 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Slovník teórie médií A-Ž - Peter Valček. Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník

literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média

na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo

formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a

vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť

aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality

v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz

kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na

dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich

vplyve na metodológiu výskumu. Publikace: Slovník teórie médií A-Ž - Peter Valček. Peter ValčekLiterárne informačné centrum 2012Kniha, slovenština, 352 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.