Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Pavel Zahrádka: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Učebnice/Odborná literatura

Pavel Zahrádka: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Hodnocení: 1x
  • 4

Spotřební kultura – Historie, teorie a výzkum - Pavel Zahrádka . Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.87692
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Pavel Zahrádka: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum koupíte i tady

Specifikace Pavel Zahrádka: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 350 Kč

Čtrnáct studií, které se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR. ... a dál?

Produkt Pavel Zahrádka: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Pavel Zahrádka: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum - parametry

Název produktu: Pavel Zahrádka: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 350 Kč
Maximální cena: 657 Kč
Ušetríte až: 307 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Spotřební kultura – Historie, teorie a výzkum - Pavel Zahrádka . Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti. Spotřební kultura – Historie, teorie a výzkum - Pavel Zahrádka od nakladatelství Academia v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.