Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch

Knihy naučná literatura

Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Jak myslí Rupert Murdoch-Tajemství úspěchu mediálního magnáta - Paul R. La Monica. Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch koupíte i tady

Specifikace Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 26 Kč

Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti mediální magnát a miliardář Rupert vzbuzuje celou svou kariéru kontroverze. Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem a podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá. (tajemství úspěchu mediálního magnáta) ... a dál?

Produkt Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch

Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch - parametry

Název produktu: Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 26 Kč
Maximální cena: 257 Kč
Ušetríte až: 231 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Jak myslí Rupert Murdoch-Tajemství úspěchu mediálního magnáta - Paul R. La Monica. Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také

jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a

miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem

si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce. Rupert Murdoch

změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a

vlastně celý mediální svět. Původně vydavatel novin v Austrálii,

dnes vlastník jedné z největších mediálních společností na světě

vydávající množství novinových titulů a knih a provozující

televizní stanice a filmové studio – jeden z nejvlivnějších lidí na

zemi. Zároveň ale člověk, který pro slávu svého impéria a pro větší

výnosy ze svých aktivit neváhá použít i ne zcela čisté praktiky.

Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho

kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem.

Podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být

nespravedlivá. Rupert Murdoch celou svou podnikatelskou kariéru

touží zejména po uznání – toho se mu ale skrze vlastnictví poněkud

bulvárních médií nedostalo. Přesto, ačkoliv jej kritizují, mnozí

konkurenti jej napodobují. Murdoch je téměř vždy tím, kdo se směje

naposledy. Svědčí o tom i jeho umístění v žebříčku magazínu Forbes

– třináctým nejvlivnějším člověkem planety se nestanete jen tak.

Paul R. La Monica je přispěvatelem CNNMoney.com, jeho každodenní

sloupek "Buzz" se zaměřuje na makroekonomické zprávy. Pro stejné

médium píše také blog „Media Biz“, kde se věnuje oblasti médií a

zábavy. Publikace: Jak myslí Rupert Murdoch-Tajemství úspěchu mediálního magnáta - Paul R. La Monica.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.