Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Paul Harris, Gavin Ambrose: Designové myšlení

Učebnice/Odborná literatura

Paul Harris, Gavin Ambrose: Designové myšlení

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace: Designové myšlení-Grafický design - Paul Harris;Gavin Ambrose. V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Paul Harris, Gavin Ambrose: Designové myšlení koupíte i tady

Specifikace Paul Harris, Gavin Ambrose: Designové myšlení

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 339 Kč

V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí » ... a dál?

Produkt Paul Harris, Gavin Ambrose: Designové myšlení

Paul Harris, Gavin Ambrose: Designové myšlení - parametry

Název produktu: Paul Harris, Gavin Ambrose: Designové myšlení
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 339 Kč
Maximální cena: 485 Kč
Ušetríte až: 146 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace: Designové myšlení-Grafický design - Paul Harris;Gavin Ambrose. V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními

nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u

zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení

ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu

jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes

získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až

ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě

nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí

metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v

různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris,

patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového

designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných

designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové

zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost

a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály,

katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či

jiných produktů firemní identity. Probíraná témata: Design jako

  • proces
  • Zadání
  • Rešerše
  • Vymýšlení nápadů
  • Tvorba prototypů
  • Výběr řešení
  • Realizace
  • Zpětná vazba
  • Cílové skupiny
  • Nalezení
  • stimulátorů
  • Zapojení publika
  • Umělecké žánry
  • Designérské styly
• Způsoby uvažování • Inspirace a odkazy • Brainstorming • Hodnota• Skicování • Prezentace nápadů • Vylepšování • Myšlení v obrazech• Myšlení ve znacích • Myšlení ve slovech • Myšlení v tvarech •
  • Myšlení v proporcích
  • Myšlení v barvách
  • Přejímání
  • Personifikace
  • Humor
  • Vizuální metafora
  • Modifikace
  • Písmo
  • Výraz
  • Formát
  • Materiály
  • Dokončovací techniky
  • Média
  • Měřítko
• Řady a kontinuita O autorech: Gevin Ambrose je grafický designér

s klienty z oblasti umění, designu a reklamy, autor či spoluautor

řady knih o brandingu, designu publikací a obalů. Paul Harris,

absolvent London College of Printing, je autorem a redaktorem na

volné noze. Píše do britských i amerických designérských časopisů,

mj. Dazed & Confused, a je spoluautorem knih o obalovém designu

a základech designu. Publikace: Designové myšlení-Grafický design - Paul Harris;Gavin Ambrose. Designové myšlení - Gavin Ambrose, Paul Harris . Grafický designV čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity. Designové myšlení - Gavin Ambrose, Paul Harris od nakladatelství Computer Press, a.s. v kategorii | | Design za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.