Oxford University Press OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 5th Edition
Oxford University Press OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 5th Edition

Oxford University Press OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 5th Edition

od 295 Kč
Publikace: OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 5th Edition Revised (Oxford Paperback Reference) - LAW, J.. This wide-ranging and authoritative dictionary contains 7,000 entries covering all areas of business and management, including marketing, organizational behaviour, business strategy, law, and taxation. Written by a team of experts, it features the very latest terminology, for example, the recent vocabulary associated with…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč 7 dní
295 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Oxford University Press OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 5th Edition
Minimální cena: 295 Kč
Maximální cena: 295 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 5th Edition Revised (Oxford Paperback Reference) - LAW, J.. This wide-ranging and authoritative dictionary contains 7,000 entries covering all areas of business and management, including marketing, organizational behaviour, business strategy, law, and taxation. Written by a team of experts, it features the very latest terminology, for example, the recent vocabulary associated with structured finance and the associated subprime lending crisis, including collaterized debt obligation and special purpose vehicle. The new edition of this established bestseller dispels modern financial and management jargon, defining entries in a clear, concise, and accessible manner. It contains US business terms, general management concepts (e.g. competence, knowledge management), named theories (e.g. Tannenbaum and Schmidt, Blake and Mouton) as well as expanded coverage of the contemporary theory of the firm and human resources. New terms are included from the fast-moving areas of current affairs (e.g. MiFID), Internet business and information technology and there is full coverage of the new Companies Act. With recommended web links for many entries, accessible and kept up to date via the Dictionary of Business and Management companion website, this edition is more informative than ever. This A-Z reference work is essential for business students, teachers and professionals, and useful for anyone needing a guide to business terminology. Publikace: OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 5th Edition Revised (Oxford Paperback Reference) - LAW, J.. Tento rozsáhlý a autoritativní slovník obsahuje 7000 položek , které pokrývají všechny oblasti podnikání a řízení , včetně marketingu, organizačního chování, obchodní strategie, práva a daní . Napsal ho tým odborníků, obsahuje nejmodernější terminologie, například nedávná slovní zásoba spojená s strukturovaném financování a související hypoteční úvěrové krize, včetně collaterized dlužního závazku a účelových vozidel. Nové vydání tohoto bestselleru se sídlem rozptyluje moderní finanční a správní žargon, definování položky jasným, výstižným a přístupným způsobem. Obsahuje americké obchodní podmínky, koncepty manažerských (např. kompetence, řízení znalostí ), pojmenované teorie (např. Tannenbaum a Schmidt , Blake a Mouton ), stejně jako rozšířený pokrytí současné teorie firmy a lidských zdrojů. Nové termíny jsou zahrnuty z rychle se pohybujících oblastech aktuálním dění (např. MiFID), internetového obchodu a informačních technologií, a tam je úplné pokrytí nového zákona o obchodních společnostech. Při doporučených internetových odkazů pro mnoho položek, které jsou přístupné a udržovány v aktuálním stavu pomocí slovníku Podnikání a management společník webové stránky, toto vydání je více informativní, než kdy jindy. Tyto referenční činnosti AZ je zásadní pro studenty OA, učitele a profesionály, a vhodný pro každého, kdo potřebuje průvodce na obchodní terminologii . Nu

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.