Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Otto Eibl: Teorie a metody politického marketingu

Učebnice/Odborná literatura

Otto Eibl: Teorie a metody politického marketingu

Hodnocení: 1x
  • 4

Teorie a metody politického marketingu - Otto Eibl, Roman Chytilek, Anna Matušková. První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.65744

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Otto Eibl: Teorie a metody politického marketingu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 317 Kč

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se... ... a dál?

Produkt Otto Eibl: Teorie a metody politického marketingu

Otto Eibl: Teorie a metody politického marketingu - parametry

Název produktu: Otto Eibl: Teorie a metody politického marketingu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 317 Kč
Maximální cena: 317 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Teorie a metody politického marketingu - Otto Eibl, Roman Chytilek, Anna Matušková. První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu. Teorie a metody politického marketingu - Otto Eibl, Roman Chytilek, Anna Matušková od nakladatelství Centrum pro studium demokracie v kategorii | Politologie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Kniha,2012


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.