Okno do vesmíru - Speciální kolekce - 4DVD

Skladem
178 Kč Do eshopu

Název produktu: Okno do vesmíru - Speciální kolekce - 4DVD
Ušetříte až: 67 Kč

Hubbleův teleskop: Poslední mise (The Ends of the Universe: Hubble´s Final Chapter)Hubble je globální superstar i všeobecně známá věc. Nyní čelí asi nejdramatičtější... Hubbleův teleskop: Poslední mise (The Ends of the Universe: Hubble´s Final Chapter)Hubble je globální superstar i všeobecně známá věc. Nyní čelí asi nejdramatičtější chvíli své existence – poslední návštěvě kvůli opravám a poslední sbohem od astronautů. Nebezpečná a impozantní mise s cílem oživit nejúžasnější vědecký přístroj dnešní doby byla zahájena a Hubble, spolu s nejtalentovanějšími vědci a astronauty, znovu vstupuje do dějin.Jsme ve vesmíru sami? (Are We Alone?)Vědci se vydávají na nejpodivnější, nejdrsnější místa na Zemi, aby zde hledali nejodolnější mikrobiální stvoření žijící na hranici existence. To, co zjistili o životě na těchto místech nás vede k přesvědčení, že by život mohl existovat i na jiných planetách. Život v drsných mimozemských podmínkách se nezdá být nereálný. A co v jiných slunečných soustavách v hlubokém vesmíru? Některé z těchto planet by mohly být domovem složitých organismů nebo dokonce inteligentních bytostí. Mimozemské bouře (Alien Storms)Objevte relativně novou, fascinující oblast vědy: vesmírné počasí. Astronomové využívají kosmické sondy a infračervené dalekohledy, které byly teprve nedávno vypušteny do vesmíru, aby zjistili, jaké je počasí na jiných planetách, na našem Slunci a dokonce i ve vzdálených galaxiích. Bouře na Marsu, Neptunu, Titanu, Jupiteru, Venuši, Saturnu jsou větší, horší a zvláštnější, než jejich protějšky na Zemi. Proč tomu tak je? Co pohání jejich běsnění? Slunce (The Sun)Každá žijící bytost na zemi získává svou energii z paprsků Slunce. Naše existence je závislá na jeho velikosti, teplotě a poloze. Pokroky v astronomii, dokonalé počítačové animace (CGI) a experti na Slunce se v tomto pořadu sejdou, aby odhalili záhady nejbližší hvězdy naší planety. Okno do vesmíru - Speciální kolekce - 4DVD. Hubbleův teleskop – poslední mise The Ends of the Universe: Hubble´s Final Chapter,USA, 2008, 45 min., český dabing Jsme ve vesmíru sami? Are We Alone? USA, 2009, 88 min., český dabing Mimozemské bouře Alien Storms, USA, 2009, 44 min., český dabing Slunce The Sun, USA, 2009, 44 min., český dabing Okno do vesmíru - Speciální kolekce - 4DVD od nakladatelství FILMEXPORT HOME VIDEO sro v kategorii | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Studio Discovery Channel přichází s kolekcí čtyř DVD, ve kterých vám odhalí čtyři největší tajemství ukrývající se ve vesmíru. Dozvíte se zajímavosti o známém Hubbleova teleskopu a o jeho poslední misi. Položíte si otázku, zda jsme ve vesmíru sami a zjistíte, jak k odpovědi na ni přistupují vědci. Objevíte novou fascinující oblast výzkumu - vesmírné počasí, a odhalíte záhady Slunce - hvězdy, od níž závisí náš život. DVD Okno do vesmíru • Dokument • produkce: USA • rok výroby: 2008, 2009 • délka: 221 minut • režie: Kyle McCabe, Dylan O'Brien, Pierluigi Malavasi • zvuk: česky Cena DATART.cz včetně DPH a