Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Cizojazyčné knihy » Srovnání cen Oeconomica International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol.

Cizojazyčné knihy

Oeconomica International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol.

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých školách i prudkému rozvoji mezinárodních studijních programů, se autorky rozhodly nabídnout ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Oeconomica International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol.

Kategorie Cizojazyčné knihy
Nejnižší cena 606 Kč

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých školách i prudkému rozvoji mezinárodních studijních programů, se autorky rozhodly nabídnout nejen studentům, ale i anglicky hovořící odborné veřejnosti publikaci, jejímž cílem je seznámit čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Publikace pokrývá jak problematiku strategického » ... a dál?

Produkt Oeconomica International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol.

Oeconomica International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol. - parametry

Název produktu: Oeconomica International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol.
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 606 Kč
Maximální cena: 725 Kč
Ušetríte až: 119 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých školách i prudkému rozvoji mezinárodních studijních programů, se autorky rozhodly nabídnout nejen studentům, ale i anglicky hovořící odborné veřejnosti publikaci, jejímž cílem je seznámit čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Publikace pokrývá jak problematiku strategického marketingového řízení, tak analýzu jednotlivých nástrojů mezinárodního marketingového mixu, které podniky využívají pro realizaci svých mezinárodních podnikatelských aktivit. Teoretické části jsou systematicky doplňovány příklady z firemní praxe. Specifikem je snaha o maximální využití příkladů firem, jež podnikají ve střední a východní Evropě, případně českých podniků, které úspěšně pronikly na zahraniční trhy. International Marketing is the first

scientific publication in English written by a team of Czech authors from the Department of International Trade at the University of Economics, Prague. The aim is to improve the university´s scientific image internationally and to offer a book covering the topic of international marketing and explaining the current trends in international business. International marketing is a dynamic science very closely linked to practical business; it must effectively react to the quickly changing international business environment. During the difficult period of an economic crisis, marketing is one of the most important tools in overcoming lower demand in international markets. Text v anglickom jazyku.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.