Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Nový, Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání

Učebnice/Odborná literatura

Nový, Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery - 2., přepracované a rozšířené vydání - Nový Ivan;Surynek Alois;kolektiv. Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Nový, Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání koupíte i tady

Specifikace Nový, Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 270 Kč

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci » ... a dál?

Produkt Nový, Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání

Nový, Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání - parametry

Název produktu: Nový, Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 270 Kč
Maximální cena: 329 Kč
Ušetríte až: 59 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery - 2., přepracované a rozšířené vydání - Nový Ivan;Surynek Alois;kolektiv. Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší

nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy

ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a

pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a

sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání

výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a

vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se

věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování,

komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se

vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální

reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad

doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským

studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a

lektorům. Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery - 2., přepracované a rozšířené vydání - Nový Ivan;Surynek Alois;kolektiv. Autor: Alois Surynek; Ivan NovýEdice: ManažerRok vydání­: 2006Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 80-247-1705-0Počet stran: 288Rozměry: 240,0 x 170,0 x 15,0 Sociologie pro ekon. a man. 2v - Edice: Manažer - GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 288 str. - ISBN: 80-


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.