My Little Pony Pop Style Kit Zecora
My Little Pony Pop Style Kit Zecora

My Little Pony Pop Style Kit Zecora

od 199 Kč
Krásný duhový plastový koník MLP k sestavení s doplňky ve dvou variantách. Sestav si jej uplně sama. Koník je celý z plastu.My Little Pony - to jsou hraví poníci z kanadsko-amerického seriálu. Jsou velmi citliví, hodní, zvídaví a vždy připraveni ke hře! Podobu jim vdechla jejich autorka Lauren Faust a postarala se o to, aby vzhled každého z poníků byl jedinečný a vyjadřoval jeho povahu. Twlight Sparkle je vyjímečně nadaný, reprezentuje element…
Babymall.cz
Za dopravu 94 Kč Skladem
199 Kč
Za dopravu 94 Kč Skladem
199 Kč Do obchodu

Název produktu: My Little Pony Pop Style Kit Zecora
Výrobce: My Little Pony
Minimální cena: 199 Kč
Maximální cena: 199 Kč
0

Krásný duhový plastový koník MLP k sestavení s doplňky ve dvou variantách. Sestav si jej uplně sama. Koník je celý z plastu.My Little Pony - to jsou hraví poníci z kanadsko-amerického seriálu. Jsou velmi citliví, hodní, zvídaví a vždy připraveni ke hře! Podobu jim vdechla jejich autorka Lauren Faust a postarala se o to, aby vzhled každého z poníků byl jedinečný a vyjadřoval jeho povahu. Twlight Sparkle je vyjímečně nadaný, reprezentuje element magie. Rarity je módou posedlý poník a snaží se v tomto oboru prosadit. Je velmi puntičkářská a záleží ji na detailech, má perskou kočičku, která se jmenuje Opalescence. Rarity reprezentuje element Velkorysosti. Rainbow Dash žije ve městě Cloudsdale a je zodpovědná za počasí, jejím mazlíčkem je želva jménem Tank, obě symbolizují vlastnost a element loajalitu. Fluttershy žije na zemi v Ponyville, často ji všude doprovází králík Angel. Fluttershy je občas bázlivá a stydlivá, je také hodně trpělivá a schopna riskovat cokoli pro dobro svých kamarádů. Reprezentuje proto element zodpovědnosti. Applejack žije a pracuje na farmě v Ponyville. Se svou rodinou pěstuje jablíčka, je velmi pohybově nadaná, k lidem upřímná, ale občas hodně tvrdohlavá. Reprezentuje proto element upřímnosti. Pinkie Pie je poník, který miluje oslavy a organizuje je při každé příležitosti. Má veselou a bezstarostnou povahu, ale někdy umí vyvolat pěkný chaos. Pracuje v pekařství a reprezentuje element radosti.Rozměry balení (š v h): 3 x 22 x 16,5cmMateriál: plastDostupné druhy: viz. obrázekObsah balení: koník 1ks + doplňky k sestavení a ozdobeníCena je uvedena za 1 balení - sadu hračkyHračka je vhodná pro děti od 4 letPokud máte zájem o konkrétní druh nebo barvu výrobku, specifikujte to, prosím, do poznámky v objednávce.-dm-

My Little Pony Pop poník s duhovými doplňky

Rainbow Dash je malý poník ze sady Rainbow Dash Style Kit, kterého si děti mohou sami seskládat z připravených dílků a sami si ho ozdobit křídly a samolepkami. Dílky jsou kombinovatelné s dílky poníků jiných sad. Vyjmutí těla z rámu musí zajistit dospěláci.

Obsah sady:

• 2 díly pro sestavení poníka poníka
  • 3 účesy, 2 ocasy, 2 křídla
  • samolepky

Vyberte jednoho či více poníků do sbírky Vašich dětí!

Vhodné pro děti od 4 let Výška: 6,5 cm

My Little Pony POP PONÍK S DUHOVÝMI DOPLŇKY Krásný poník My Little Pony s duhovými doplňky. Ozdob, navrhni a uprav si poníčka dle vlastní fantazie! Slož tělo poníčka dohromady, rozhodni jaký bude mít ocas a hřívu. Následně můžeš tělo poníka ozdobit samolepkami. Součástí balení je totiž celý arch různých samolepek. Poníček měří 6 cm. Vhodné pro děti od 4 let. Varianty zboží: -modrý poník -světlý poník Balení obsahuje: 1 tělo poníka (2 díly) 3 účesy 2 ocasy 2 křídla samolepky Materiál: plast Velikost: 6 cm Věk: 4+ Určení: pro holky Postav a nadekoruj si svého pony Rainbow Dash a vydej se na cestu. Vytlač tělo POP poníka z rámu a spoj oba díly dohromady. Pak se můžete rozhodnout,

0
0%
5