Monika Palatková: Mezinárodní turismus
Monika Palatková: Mezinárodní turismus

Monika Palatková: Mezinárodní turismus

od 202 Kč
Z obsahu O autorce 9 Úvod 10 1 Turismus jako světový fenomén 11 1.1 Mezinárodní turismus 11 1.1.1 Vymezení základních pojmů 11 1.1.2 Turismus jako světový fenomén 12 1.2 Přístupy k hodnocení významu turismu ve světové ekonomice 13 1.2.1 Statistické hodnocení vlivu mezinárodního turismu 15 1.2.2 Ekonomicko-peněžní hodnocení vlivu mezinárodního turismu 15 1.2.3 Individuální hodnocení vlivu mezinárodního turismu 23 1.2.4 Sociokulturní hodnocení…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
202 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Monika Palatková: Mezinárodní turismus
Minimální cena: 202 Kč
Maximální cena: 202 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Z obsahu O autorce 9 Úvod 10 1 Turismus jako světový fenomén 11 1.1 Mezinárodní turismus 11 1.1.1 Vymezení základních pojmů 11 1.1.2 Turismus jako světový fenomén 12 1.2 Přístupy k hodnocení významu turismu ve světové ekonomice 13 1.2.1 Statistické hodnocení vlivu mezinárodního turismu 15 1.2.2 Ekonomicko-peněžní hodnocení vlivu mezinárodního turismu 15 1.2.3 Individuální hodnocení vlivu mezinárodního turismu 23 1.2.4 Sociokulturní hodnocení vlivu mezinárodního turismu 24 1.2.5 Globální dopady mezinárodního turismu na světovou ekonomiku 25 1.3 Shrnutí a úkoly 27 2 Postavení a význam turismu ve světové ekonomice 29 2.1 Turismus a světová ekonomika 29 2.1.1 Vznik a vývoj světové ekonomiky a turismu do 2. světové války 29 2.1.2 Rozvoj mezinárodního turismu po 2. světové válce 31 2.2 Turismus v mezinárodních ekonomických vztazích 38 2.2.1 Subjekty mezinárodního turismu 38 2.2.2 Turismus a mezinárodní ekonomické vztahy 42 2.3 Kvantitativní hodnocení pozice turismu ve světové ekonomice 48 2.3.1 Neoficiální satelitní účet světové ekonomiky 48 2.3.2 Kvantitativní ukazatele mezinárodních ekonomických vztahů v turismu 52 2.3.3 Pozice hlavních exportérů služeb turismu 57 2.4 Shrnutí a úkoly 60 3 Postavení turismu v mezinárodním obchodě službami 62 3.1 Mezinárodní klasifikace služeb 62 3.1.1 Služby a jejich vlastnosti 62 3.1.2 Klasifikace služeb s ohledem na vymezení sektoru turismu 62 3.2 Kvantifikace mezinárodního obchodu službami turismu 72 3.2.1 Možnosti kvantifikace mezinárodního obchodu službami turismu 72 3.2.2 Současný stav mezinárodního obchodu službami turismu 73 3.3 Liberalizace mezinárodního obchodu službami turismu 75 3.3.1 Role WTO v liberalizaci obchodu službami 75 3.3.2 Všeobecná dohoda o obchodu službami (GATS) - obecné závazky a pravidla 76 3.3.3 Všeobecná dohoda o obchodu službami (GATS) - specifické oblasti úpravy a výjimky 79 3.4 Liberalizace pohybu služeb turismu v evropském prostoru 81 3.4.1 Obecná východiska volného pohybu služeb 81 3.4.2 Směrnice 2006/123/ES o službách na vnitřním trhu 85 3.4.3 Směrnice 2005/36/ES o uznávání odborných kvalifikací 88 3.4.4 Směrnice 1990/314/EHS o souborných službách pro cesty, pobyty a zájezdy 89 3.4.5 Nařízení EP a Rady (ES) 1008/2008 o společných pravidlech pro provozování leteckých služeb 89 3.4.6 Nařízení EP a Rady 261/2004 o společných pravidlech náhrad a pomoci cestujícím  v letecké dopravě 90 3.4.7 Nařízení evropského parlamentu a rady (ES) 1371/2007 o právech a povinnostech cestujících v železniční přepravě 91 3.5 Shrnutí a úkoly 92 4 Statistický monitoring mezinárodního turismu 97 4.1 Vymezení a hlavní instituce statistického monitoringu mezinárodního turismu 97 4.1.1 Pojem a charakteristiky statistického monitoringu mezinárodního turismu 97 4.1.2 Statistický monitoring mezinárodního turismu UNWTO 97 4.1.3 Statistický monitoring mezinárodního turismu WTTC 99 4.2 Statistický monitoring vybraných institucí 99 4.2.1 Eurostat 99 4.2.2 OECD 100 4.2.3 Ostatní subjekty statistického monitoringu turi

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.